Банката, която разби шаблона за банкерите

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
08:47 / 06.01.2025
716
В новата реклама на “ПроКредит Банк" виждаме нещо, което досега не е правено от други банки.

Камерата ни дава поглед зад кадър към Петър – изпълнителният директор на банката, който се подготвя за интервю, но отделя няколко секунди, за да разруши всичките ни шаблони за финансистите.

Петър не е облечен в костюм и не излъчва строгост. С което показва, че представите ни за банкерите са куп илюзии, които нямат много общо с реалността. Или че най-малкото в “ПроКредит Банк" е така.

С неподправената си и изчистена от заучени условности рекламна кампания, банката показва, че не се притеснява да излезе напред с автентичния си образ. С включването на реални служители и ръководството в лицето на Петър се дава естественост, която ярко контрастира на обичайните преструвки в рекламния блок.

Запознаваме се с истинските хора, които работят в “ПроКредит Банк" и с тяхната действителна среда, а не изкуствено държащи се и декламиращи актьори, облечени като по калъп.

Да излезеш от установените маркетинг стандарти, показвайки на хората видео, което те не са свикнали да виждат, определено е рискована крачка, но и доста смела.

Разбира се, по-лесно е например модел с перфектна визия да изреди условията за изгоден ипотечен кредит, докато се усмихва широко от екрана и обещава да инвестира в мечтите ни.

И макар че това е събирателното в представа ни за реклама на банка, всички безпроблемно долавяме нейната маниерност.

Когато гледаме рекламата на “ПроКредит Банк", забелязваме обратното.

Виждаме човек, уверен в позицията и специалността си. Натрупал достатъчно опит, за да не се нуждае от лъскави свидетелства за експертизата си, каквото е костюмът. Така оставя впечатлението, че знае какво прави и как да бъде максимално полезен, без да разчита на познатите средства за разсейване или създаване на дистанция.

В новата реклама на “ПроКредит Банк" се улавя чувството за свобода и за прозрачност. Залива ни изненадваща непринуденост и нормалност – все възлови качества в граденето на доверие между финансовите институции и потребителите.

С пионерския си комуникационен подход от “ПроКредит Банк" драстично скъсяват дистанцията с клиентите като ги свързват със своите служители през екрана. Създават усещане за близост, представяйки лица, които има шанс да срещнете и във вашия клон на банката.

Хора, с които можем да разговаряме лично, да им споделим идеите си и да потърсим заедно решение. Не са празни физиономии, които се показват за една минута по телевизията, за да рецитират текст, който всъщност не разбират. И в който не вярват.

И не на последно място рекламата на “ПроКредит Банк" е свидетелство за доверието, което институцията има в служителите си.

Не са много банките, които ще се представят в публичното пространство с истинските хора от екипа. И то без излишна помпозност и церемониалност.

Искреността, с която “ПроКредит Банк" подхождат, е знак, че вярват в служителите си. Убедени са, че те умеят да се грижат за финансите на клиентите и не се нуждаят от закостенелите телевизионни фокуси.

“ПроКредит Банк" не се притесняват да ни покажат истинските автентични финансисти, които са много далеч от обществените предразсъдъци. И да ни спечелят с честността си, защото са една друга банка – по-различна от това, което сме виждали до момента.


Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Провалиха се опитите за създаването на първия виртуален мобилен о...
Собственик на бензиностанция: Може да сме изправени пред страхоте...
Радомир Чолаков: Откакто съществуват като коалиция ПП-ДБ не знам ...
Директор в агенция за луксозни имоти: Когато се купува ново строи...
Приеха законопроекти, свързани със спирането на избора на Сарафов...
Стоичков: Господ е българин, бате Пепи!


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).