ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Банката, която разби шаблона за банкерите | ||||||
| ||||||
Камерата ни дава поглед зад кадър към Петър – изпълнителният директор на банката, който се подготвя за интервю, но отделя няколко секунди, за да разруши всичките ни шаблони за финансистите. Петър не е облечен в костюм и не излъчва строгост. С което показва, че представите ни за банкерите са куп илюзии, които нямат много общо с реалността. Или че най-малкото в “ПроКредит Банк" е така. С неподправената си и изчистена от заучени условности рекламна кампания, банката показва, че не се притеснява да излезе напред с автентичния си образ. С включването на реални служители и ръководството в лицето на Петър се дава естественост, която ярко контрастира на обичайните преструвки в рекламния блок. Запознаваме се с истинските хора, които работят в “ПроКредит Банк" и с тяхната действителна среда, а не изкуствено държащи се и декламиращи актьори, облечени като по калъп. Да излезеш от установените маркетинг стандарти, показвайки на хората видео, което те не са свикнали да виждат, определено е рискована крачка, но и доста смела. Разбира се, по-лесно е например модел с перфектна визия да изреди условията за изгоден ипотечен кредит, докато се усмихва широко от екрана и обещава да инвестира в мечтите ни. И макар че това е събирателното в представа ни за реклама на банка, всички безпроблемно долавяме нейната маниерност. Когато гледаме рекламата на “ПроКредит Банк", забелязваме обратното. Виждаме човек, уверен в позицията и специалността си. Натрупал достатъчно опит, за да не се нуждае от лъскави свидетелства за експертизата си, каквото е костюмът. Така оставя впечатлението, че знае какво прави и как да бъде максимално полезен, без да разчита на познатите средства за разсейване или създаване на дистанция. В новата реклама на “ПроКредит Банк" се улавя чувството за свобода и за прозрачност. Залива ни изненадваща непринуденост и нормалност – все възлови качества в граденето на доверие между финансовите институции и потребителите. С пионерския си комуникационен подход от “ПроКредит Банк" драстично скъсяват дистанцията с клиентите като ги свързват със своите служители през екрана. Създават усещане за близост, представяйки лица, които има шанс да срещнете и във вашия клон на банката. Хора, с които можем да разговаряме лично, да им споделим идеите си и да потърсим заедно решение. Не са празни физиономии, които се показват за една минута по телевизията, за да рецитират текст, който всъщност не разбират. И в който не вярват. И не на последно място рекламата на “ПроКредит Банк" е свидетелство за доверието, което институцията има в служителите си. Не са много банките, които ще се представят в публичното пространство с истинските хора от екипа. И то без излишна помпозност и церемониалност. Искреността, с която “ПроКредит Банк" подхождат, е знак, че вярват в служителите си. Убедени са, че те умеят да се грижат за финансите на клиентите и не се нуждаят от закостенелите телевизионни фокуси. “ПроКредит Банк" не се притесняват да ни покажат истинските автентични финансисти, които са много далеч от обществените предразсъдъци. И да ни спечелят с честността си, защото са една друга банка – по-различна от това, което сме виждали до момента. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ryanair с голяма новина за Варна и Бургас
21:53 / 06.01.2025
Важна информация за картите за градски транспорт във Варна
17:24 / 06.01.2025
Известен музикант с голямо признание за Лили Иванова
10:41 / 08.01.2025
Строят мол във "Владиславово?
14:43 / 07.01.2025
След сигнал на варненци: Нещо важно ще се случи в район "Одесос"
16:17 / 06.01.2025
Ергенка ражда до броени дни, бащата също е известен
11:27 / 06.01.2025
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (508) | 15% | |
Добре, но можеше и по-добре (471) | 14% | |
Не се справи (649) | 19% | |
Пълна трагедия (1805) | 53% |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: