Така вероятно ще потеглят за морето през септември. От 4 месеца БДЖ не предлага нито един спален вагон. Компанията има само един кушет, който се движи между София и Варна. Според действаща тарифа добавката за спално място I класа е 10 лв., а за II - 8 лв. над цената на билета. Така билетът за спален вагон от София до Варна сега би трябвало да е 30 и 37,50 лв. съответно за II и I класа. Ако идеята на Недев се реализира, поскъпването ще е над 50%.
Положението в БДЖ тази година е пълен кошмар, заяви Недев. От необходимите поне 380 пътнически вагона се движат едва 249, каза той. Затова имиджът на БДЖ е "Бавни, мръсни, пълни", а през декември положението ще стане трагично, тъй като за ремонт ще излязат още над 30 вагона, обясни Недев. Ремонтът на вагоните у нас и в Румъния се бави. Търсим решаване на проблема с привличането на сръбски и турски заводи в търговете за ремонт на пътнически вагони, каза Недев и посочи, че само това ще разбие картела на родните ремонтни жп фирми. Ако до седмица проблемът със спряната субсидия не се реши, ще го реша в личен план, каза Недев, намеквайки, че ще подаде оставката си.
Източник: в. "Стандарт"