Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Богдан Милчев, шеф на Института за пътна безопасност: От началото на годината има нечувано намаляване на жертвите по пътищата
©
Основната причина за задръстванията и състоянието на инфраструктурата в София е лошото управление от страна на стопанина на пътя, в случая от Столична община. Това коментира председателят на УС от Института за пътна безопасност Богдан Милчев в предаването "Утрото на фокус" на Радио "Фокус" с водещ Ася Александрова.

По думите му Столична община се проваля в този процес поради няколко причини, като на първо място той постави лошото взаимодействие между зам.-кмета по транспорт и кмета на София, които "макар че трябва да работят заедно, те не си говорят“. От друга страна според него има пълен отказ от взаимодействие с "Пътна полиция“, а трафикът в София не може да бъде подпомаган и регулиран без участието на "Пътна полиция“. И не на последно място експертът постави лошата планировка на ремонтите и контролът, който се осъществява върху тях. "Съвкупността от всички тези елементи водят до това тази година в София да стоим два пъти и половина повече в задръстване отколкото миналата година.“

 

Според експерта въздействието върху шофьорите не трябва да се осъществява чрез глобяване и контролирането им, тъй като този метод е изчерпан. По думите му основните усилия в целия Европейски съюз от няколко години се насочват към това да се промени средата, в която функционират шофьорите, за да може те да променят своето поведение. "Имаме близо 0.5 милиарда лева събрани от глоби, което е един държавен рекет върху шофьорите, защото залагането на капани при лоша организация на движението, лоши пътища, неефективен контрол и събирането ударно на глоби без тези глоби да бъдат ефективно използвани за пътна безопасност, е недопустимо.“

 

По наболялата тема за инцидентите с тротинетки експертът заяви, че тези превозни средства няма как да бъдат контролирани за скоростта, кой ги управлява, нито да бъдат контролирани техните модификации. Точно поради тази причина голяма част от европейските градове са започнали да осъществяват пълната забрана върху използването им.  

 

Богдан Милчев сподели също, че от началото на годината има нечувано до този момент намаляване на жертвите по пътищата, които са 60 човека по-малко загинали спрямо миналата година същия период, което според него е притеснително като информация, тъй като не е ясно дали показателите са реални, на какво се дължат. "Мен лично това ме притеснява изключително много, защото каквато и да е причината за това намаление, ако ние не знаем каква е тя, означава само едно: че може да очакваме много рядък ръст в момента на жертвите.“








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Зима 2023/2024 г.
Поскъпване на хранителните продукти
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Шампионска лига сезон 2024/2025
Парашутисти паднаха край Ботевград
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: