Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Бъдещето на иновациите: Дигитален асистент за всекидневните задачи
Автор: Екип на Varna24.bg 08:00 / 27.09.2022Коментари (0)1297
©
Колкото и да не искаме да си признаем, в динамичното ежедневие, стресовите ситуации и множеството отговорности, често забравяме или изобщо нямаме възможност да правим определени излишни маневри. От това да си покрием задълженията, да минем през банката, да си търсим пункт за зареждане на карта за градския транспорт, да подаваме документи в институции... списъкът е дълъг. Истината е, че част от тази работа е откровено досадна за повечето хора. "Да имах един асистент, който да пратя до банката, ще е супер“ – признайте си, че поне веднъж сте се замисляли в тази посока.  Всъщност, вече всеки може да има асистент. И то дигитален.

Преди година и половина, KBC Group пусна личен дигитален асистент – КЕЙТ, който е умен помощник при решения за извършване на банкови и застрахователни услуги. Например, с него за няколко секунди можете да заявите заем или да поискане нова дебитна карта. Издадената карта или отпуснатият заем са записани в "паметта“ на тази технология и когато всичко е готово, КЕЙТ просто ви съобщава. Това съкращава значително времето за висене по опашки и чакане, не мислите ли?

И това е само малка част от всичко, което асистентът може да прави. От KBC имат амбицията той да се превърне в помощник по всякакви въпроси, дори извън сферата на банкирането и застраховките. И го правят съвсем успешно. Например, в Белгия (където е
©
разработено приложението) можеш да си купиш билет за влак или автобус през КЕЙТ. Ако пък отидете в непознат град и искате да паркирате, често трябва не само да откриете свободно паркомясто, но и да изпратите SMS и да си купите талон за паркиране. Дотук лесно, но не всичко обаче е интегрирано – т.е. ако пуснете въпросния SMS, то ще ви се начислява сума за всеки час престой. Ако тръгнете и забравите да спрете транзакцията, то ще продължи да ви се начислява престой. Е, именно за подобни ситуации КЕЙТ е на разположение да ви съдейства. Разпознавайки, че вече се движите с колата, ще ви попита дали не е време да спрете да плащате за паркомястото.

С дигиталния асистент не само можете да задавате въпроси и да получавате отговори, но той ще ви води за ръка във всяка една стъпка в даден процес – от заявката до заплащането на паркомястото, за да потеглите спокойни, че няма да ви таксуват за престой, който дори не извършвате.

Изабел Ван Меле, ИТ Директор и Висш Генерален Мениджър в KBC Group, при посещението си във Варна през септември сподели за още една ситуация, в която помощта на КЕЙТ е била
©
важна част от решението. През януари тази година в Белгия се е разразила голяма буря, която нанесла много щети в редица региони. Екипът на KBC е решил да приложи способностите на КЕЙТ, която се е свързала с всички потенциално засегнати потребители на компанията, за да им помогне в регистрирането на евентуалните щети и да ги пита дали имат нужда от допълнителна помощ. "Хората можеха да използват и КЕЙТ, за да попълнят формуляра за щетите, да направят снимки и да ги изпратят“, обясни Ван Меле.

Хубавото е, че докато има потребители, които да използват КЕЙТ, тя няма да спира да развива своите умения. За всеки зададен въпрос или молба, тя регистрира определено знание, което й помага да бъде по-ефективна в бъдеще. Зад това, разбира се, стои значителен екип от учени и ИТ специалисти, които непрекъснато "обучават“ системата и я усъвършенстват.

А амбицията на KBC Group е да привлече повече подобни специалисти, които да разработват не само КЕЙТ, но и други иновативни продукти на компанията. ИТ хора се търсят и тук, в България. Наскоро KBC Global Services откри Център за дигитални технологии във Варна, част от международен интегриран ИТ отдел. Сред най-търсените кадри тук са експерти от областите Software Engineering, Technical Design, Functional Analysis и много други. Самата Изабел Ван Меле сподели, че Варна и региона имат много потенциал за развитие и кадрите, които ще наемат в центъра, са от ключово значение за цялостната дигитална стратегия на KBC Group.

Защото както всеки асистент, така и КЕЙТ има нужда от хора, които да подхранват уменията и таланта ѝ.
Рекламна публикация
РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Почина Лиъм Пейн
България и Войната в Украйна
Влизането на България в Шенген
51-ото Народно събрание
Мигрантски натиск към България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре (501) 15%
Добре, но можеше и по-добре (457) 14%
Не се справи (641) 19%
Пълна трагедия (1771) 53%

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: