ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Българин резервира ваканция в Турция, не отиде на почивка, но олекна със стотици левове | ||||||
| ||||||
Мъжът се възползвал от ранното записване за "ол инклузив“ морски отдих в южната ни съседка и още миналия ноември платил 1000 лева капаро за ваканцията си през септември 2020 г. Ползвал съм услугите на фирма "Ориент 99“ в продължение на доста години и никога не съм имал проблеми – всичко беше нормално като услуги, отношение и т.н. Трябваше да заминем на 11 септември тази година. Притеснихме се заради пандемията и увеличаващия се брой на заразените в Турция. Жена ми беше много разтревожена и решихме, че е по-добре да не ходим на почивката“, разказа Георги. Той изпратил запитване относно възможните опции за възстановяване на капарото или капариране на същия пакет за следващата година. Получил отговор, че екскурзиите до Турция били активни, фирмата извършвала превозите и можела да удържи 95% от капарото при отказ от страна на клиента. "Тези хора извършват туристическа услуга и ресорното им министерство е това на туризма. Не са транспортна фирма да превозват камъни или картофи от точка до точка. Според мен човек, за да отиде на почивка, трябва да се чувства нормално, не да се притеснява и да носи маски навсякъде или да бъде поставен под карантина. Датата на заминаването мина и ние не отидохме на почивката. Малко по-късно се чух с мой приятел, който замина за същия хотел – аз лично му препоръчах тази агенция, просто той беше резервирал по-късна дата от нас. Исках да разбера дали са доволни от условията в хотела и т.н. Каза, че всичко е било супер и разказа за други отказали се от същата почивка клиенти, на които им било предложен ваучер за 100% от капарото като резервация за следващия сезон. По-късно аз отидох в офиса, предложиха ми 70% от сумата под формата на ваучер. При подписването на документите попитах защо за една и съща оферта на едни хора предлагат 100% ваучер, а на други – 70%. Първоначално служителите се смутиха от въпроса ми, после ми обясниха, че водели индивидуални пазарлъци с хотела за всеки клиент. На работа беше синът на управителката. След като зададох въпроса си, той се изнерви и отказа да ми предложи какъвто и да е вариант. Сега ще се консултирам с адвокат и ще водя съдебни битки за парите си“, разказа потърпевшият Георги. |
Още по темата: | общо новини по темата: 14986 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2498 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Затварят една от най-натоварените улици във Варна заради ремонт
12:49 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
13:03 / 27.11.2024
Ryanair пуска нови полети
10:59 / 28.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:46 / 29.11.2024
Благомир Коцев: Ако видите такива случаи, моля веднага сигнализирайте
17:50 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: