ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Българите начело по разходи за Коледа и Нова година | ||||||
| ||||||
Страната ни заема челното място по планираните разходи за Коледа спрямо разполагаемия месечен доход на домакинството, следвани от румънците (24%), хърватите и австралийците (23%). Най-резервирани в празничните харчове остават холандците (11%) и финландците (12%), които от своя страна държат първенство като най-висок процент разход за хранителни стоки. Основният процент от бюджета на анкетираните българи ще бъде похарчен за хранителни стоки (24%), 18% за зимни дрехи и обувки, 8% за игри и играчки, 8% за финансиране нуждите на децата и 6% за стоки за дома. Най-важното за предстоящите коледни празници за 69% от анкетираните е да прекарат време със семейството и близките си и да се насладят пълноценно на Коледния дух (18%). Като новогодишно пожелание към самите себе си по-голямата част от респондентите желаят много съкровени, нематериални и общочовешки неща. Най-висок процент от тях се надяват да бъдат здрави, а пандемията с COVID-19 да отмине по-бързо (22%); да прекарват повече време с любимите си хора (16%); да имат възможност да се радват на малките, но важни неща в живота (11%), както и да са по-активни и да спортуват повече (10%). Проучването изтъква, че COVID-19 кризата не се е отразила силно негативно на трудовата заетост и заплата на анкетираните: 70% от тях споделят, че няма промяна в условията на труд и заплащане, а само при 14% трудовото възнаграждение е било намалено. Въпреки това коронавирусът сериозно се е отразил на начина на живот на над две трети от домакинствата: анулирали са всички свои пътувания за тази година, изключително много внимават какви разходи правят и се стремят да ги намалят максимално, страхувайки се от новата COVID-19 вълна. Една четвърт от домакинствата са отменили или забавили пътувания в чужбина, 19% са отложили ремонт в дома си, 15% - покупката на нова кола, а 10% - на нов дом. Наред с това обаче, голяма част от респондентите споделят, че са преоткрили близостта със семейството и приятелите в тези предизвикателни времена и са започнали да оценяват и да се радват повече на малките, но важни неща в живота и са изградили здравословни навици и нови хобита. Относно покупателните намерения на потребителите, изследването показва значителни отлики в сравнение с миналогодишното издание на Коледния Барометър. Повече от половината анкетирани (57%) ще пренаредят приоритетите си що се отнася до коледни покупки и ще похарчат по-малко средства за празниците в сравнение с миналата Коледа, 37% ще отделят средства, подобни на миналогодишните, и едва 6% ще похарчат повече /за сравнение 21% през 2019. |
Още по темата: | общо новини по темата: 93 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/16 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Петър Дочев си призна
10:37 / 04.11.2024
Почина известен моден дизайнер
13:38 / 02.11.2024
Есил Дюран - горд собственик на много специална къща
10:43 / 03.11.2024
Папи Ханс: Не можах дори да се разплача
18:02 / 03.11.2024
Варненци да не паркират автомобилите си на тези места утре!
15:42 / 03.11.2024
Родена е на днешния ден през 1956 година в Крумовград
08:52 / 02.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: