Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
България събира балканските страни на форум за иновативна търговия
Автор: Екип Varna24.bg 13:58 / 03.04.2023Коментари (0)782
© Фокус
Конференцията Balkan eCommerce Summit се организира от eCommerce Academy, която е най-голямата общност за електронна търговия в България. Уникалното е, че участие ще вземат повече от 10 балкански държави. Това каза Вера Иванова – маркетинг директор @Callflow & Omnilinx, в предаването "Човекът на фокус" на Радио "Фокус".  

Форумът ще се проведе на 4-и и 5-и април в София и ще даде възможност на представители от балканските пазари да се срещнат на едно място, да обменят ценен опит, идеи и да намерят по-добър начин за комуникация между тях, обясни тя: "Панелите са свързани с високотехнологични решения за електронната търговия, лайв шопинг, ще има презентации на отделните пазари, за логистичните решения и маркетинг панел". 

Тя отбеляза, че в годините след КОВИД пандемията потребителите стават все по-взискателни към онлайн търговците: "При преминаването от физическо пазаруване към онлайн пазаруването клиентското обслужване някак си се налага да замести усещането, което имахме в магазините. Затова е необходимо от отсрещната страна да има адекватност и да получим отговори на нашите въпроси като клиенти".

Изследвания показват, че 58% от потребителите вече имат по-високи очаквания, 84% от потребителите очакват на запитванията ми да бъде отговорено мигновено. 78% от потребителите очакват брандовете да отговарят в каналите, които самите потребители предпочитат.

"Идеята е не само един онлайн магазин да има всички тези канали на разположение, но също така и да ги интегрира. В противен случай клиентът би могъл да бъде разочарован. При многоканалното обслужване агентите обслужват канали, а не клиенти. При омниканалната комуникация, в която всички канали са свързани и интегрирани, тогава агентите могат да се фокусират върху това, което правят най-добре, а именно обслужването на клиенти", обясни маркетинг директорът на Callflow. 

Изпълнителният директор на Callflow Мартин Кокалов разказа как е възникнал проектът Оmnіlіnх преди няколко години – бългapcĸaтa плaтфopмa, ĸoятo обединява ĸaнaлитe зa ĸoмyниĸaция така, че разговорите да преминат безпрепятствено от един канал в друг:  "Преди три-четири години клиентите, които имаме – реални бизнеси, големи онлайн магазини на Балканите ни казаха: "Ние използваме за около шест-седем платформи за комуникация с клиенти, един клиент вече може да ни пише по n на брой канали. Не може ли да помислите вариант вие да обедините всичко на едно място и да ни е по-лесно да имаме 360 градуса видимост на даден клиент?". На нас ни се стори, че това е трендът и насоката, в която трябва да се развиваме“, обясни Кокалов.  

Според него използването на чатботове е оправдано в инвестиционно отношение за големите онлайн магазини и може да доведе до съкращаване на отдели, обслужващи клиенти, с около 20-30%.

"Но пък все по-голяма тенденция се вижда след чатбота да има възможност клиентът да се насочва към жив оператор, който да съдейства, защото знаем, че чатбот алгоритмите, дори и текущите АІ платформи, имат специфики в езиково отношение", коментира Кокалов.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
Поскъпване на хранителните продукти
Риск от чума по дребните преживни животни
Зима 2024/2025 г.
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: