По думите му, сигнала е подаден днес в приемната за потребители на мобилни услуги, която бе разположена в сградата на община Варна. Майката на детето се е оплакала, че за едно денонощие е отчетена високата сметка на "Айфона" на детето й. Жената разказала пред представителите на Комисията за регулиране на съобщенията, че е сключила договор с мобилен оператор в който е било точно посочено, че картата има кредитен лимит.
Божков увери, че сигнала ще бъде проверен. Според експерта, ако в договора е точно упоменат лимита на сметката, задължение на мобилния оператор е да предупреди клиента си за превишаването и след това да я спре. В конкретния случай оператора на мобилни услуги не е спазил договорните отношения и след проверка ще му бъде наложена санкция, а клиента ще плати дължимата сума само до достигане на лимита.
Общо 6 жалби са подадени днес в изнесената мобилна приемна. Божков каза, че има тенденция на намаляване на оплакванията на територията на цялата страна. 550 акта са направили инспекторите от Комисията за регулиране на съобщенията на стойност 17 000 000 лева.
Източник: dnesplus.com