Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Димитър Денев: С нарастващата конкуренция и с голямото разнообразие от търговци, потребителите стават все по-взискателни
© Фокус
С нарастващата конкуренция и с голямото разнообразие от търговци, потребителите стават все по-взискателни. Те търсят най-надеждния търговец, най-добрите продукти, най-добрите условия, най-доброто обслужване, бързата доставка, добрата цена за доставка. Това каза Димитър Денев – изпълнителен директор на дигитална агенция SEOMАX и съсобственик на няколко онлайн магазина, които оперират в страната и извън нея, в предаването "Утрото на фокус" на Радио "Фокус" с водещ Ася Александрова. 

По данни на "Евростат" 87% от българите между 16 и 74 години използват интернет. От тях едва 57% правят онлайн покупки. Съотношението мъже – жени е 48 на 52% в полза на жените.

Димитър Денев обясни, че в някои сектори на онлайн търговията се наблюдава консолидиране на бизнесите. "Но все още има много ниши, които се развиват индивидуално, отварят нови пазари и успяват да достигнат до все повече клиенти. Почти всичко може да се продава онлайн, стига да намериш правилния подход, да таргетираш нещата към твоята таргет група и да говориш на езика, който потребителите очакват да чуят", допълни той.

По думите му брандове, които търсят обратната връзка от клиентите си, мислят дългосрочно. "Те полагат усилия да доставят достатъчно информация на потребителя при неговия избор, да се погрижат за това той да намери всичко необходимо за самия продукт – характеристики, снимки, видеа, описания, допълнителни данни, клиентски ревюта, да персонализират самото изживяване."

Обратната връзка с потребителите е задължителна и бизнесите трябва да я търсят, подчерта Денев. "Много важно е продуктовите страници да бъдат добре представени и да отговарят на всички въпроси на потребителя, за да се изгради доверието и да се накара потребителя да повярва, че този продукт наистина ще му свърши работата", обясни той.  

Много от онлайн бизнесите търсят допълнителни точки за продажби. "Част от тях изграждат собствени фирмени магазини, други търсят начини да присъстват по-активно във физическата мрежа чрез партньори, като създават щандове и стелажи, на които излагат продуктите си. Някои съчетават и двете. Това е заявка, че тези търговци са сериозни, мислят дългосрочно, инвестират, изграждат цялостна търговска мрежа", обясни експертът.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
Първа лига, сезон 2024/2025
Кабинетът "Желязков"
Катастрофи в София
Зима 2024/2025 г.
Пожар в дискотека в Македония, има много загинали
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Ако днес имаше местни избори във Варна?
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: