
ЗАРЕЖДАНЕ...
Димитър Денев: С нарастващата конкуренция и с голямото разнообразие от търговци, потребителите стават все по-взискателни | ||||||
| ||||||
По данни на "Евростат" 87% от българите между 16 и 74 години използват интернет. От тях едва 57% правят онлайн покупки. Съотношението мъже – жени е 48 на 52% в полза на жените. Димитър Денев обясни, че в някои сектори на онлайн търговията се наблюдава консолидиране на бизнесите. "Но все още има много ниши, които се развиват индивидуално, отварят нови пазари и успяват да достигнат до все повече клиенти. Почти всичко може да се продава онлайн, стига да намериш правилния подход, да таргетираш нещата към твоята таргет група и да говориш на езика, който потребителите очакват да чуят", допълни той. По думите му брандове, които търсят обратната връзка от клиентите си, мислят дългосрочно. "Те полагат усилия да доставят достатъчно информация на потребителя при неговия избор, да се погрижат за това той да намери всичко необходимо за самия продукт – характеристики, снимки, видеа, описания, допълнителни данни, клиентски ревюта, да персонализират самото изживяване." Обратната връзка с потребителите е задължителна и бизнесите трябва да я търсят, подчерта Денев. "Много важно е продуктовите страници да бъдат добре представени и да отговарят на всички въпроси на потребителя, за да се изгради доверието и да се накара потребителя да повярва, че този продукт наистина ще му свърши работата", обясни той. Много от онлайн бизнесите търсят допълнителни точки за продажби. "Част от тях изграждат собствени фирмени магазини, други търсят начини да присъстват по-активно във физическата мрежа чрез партньори, като създават щандове и стелажи, на които излагат продуктите си. Някои съчетават и двете. Това е заявка, че тези търговци са сериозни, мислят дългосрочно, инвестират, изграждат цялостна търговска мрежа", обясни експертът. |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg