Димитър Денев: С нарастващата конкуренция и с голямото разнообразие от търговци, потребителите стават все по-взискателни

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
10:38 / 07.04.2025
282
С нарастващата конкуренция и с голямото разнообразие от търговци, потребителите стават все по-взискателни. Те търсят най-надеждния търговец, най-добрите продукти, най-добрите условия, най-доброто обслужване, бързата доставка, добрата цена за доставка. Това каза Димитър Денев – изпълнителен директор на дигитална агенция SEOMАX и съсобственик на няколко онлайн магазина, които оперират в страната и извън нея, в предаването "Утрото на фокус" на Радио "Фокус" с водещ Ася Александрова. 

По данни на "Евростат" 87% от българите между 16 и 74 години използват интернет. От тях едва 57% правят онлайн покупки. Съотношението мъже – жени е 48 на 52% в полза на жените.

Димитър Денев обясни, че в някои сектори на онлайн търговията се наблюдава консолидиране на бизнесите. "Но все още има много ниши, които се развиват индивидуално, отварят нови пазари и успяват да достигнат до все повече клиенти. Почти всичко може да се продава онлайн, стига да намериш правилния подход, да таргетираш нещата към твоята таргет група и да говориш на езика, който потребителите очакват да чуят", допълни той.

По думите му брандове, които търсят обратната връзка от клиентите си, мислят дългосрочно. "Те полагат усилия да доставят достатъчно информация на потребителя при неговия избор, да се погрижат за това той да намери всичко необходимо за самия продукт – характеристики, снимки, видеа, описания, допълнителни данни, клиентски ревюта, да персонализират самото изживяване."

Обратната връзка с потребителите е задължителна и бизнесите трябва да я търсят, подчерта Денев. "Много важно е продуктовите страници да бъдат добре представени и да отговарят на всички въпроси на потребителя, за да се изгради доверието и да се накара потребителя да повярва, че този продукт наистина ще му свърши работата", обясни той.  

Много от онлайн бизнесите търсят допълнителни точки за продажби. "Част от тях изграждат собствени фирмени магазини, други търсят начини да присъстват по-активно във физическата мрежа чрез партньори, като създават щандове и стелажи, на които излагат продуктите си. Някои съчетават и двете. Това е заявка, че тези търговци са сериозни, мислят дългосрочно, инвестират, изграждат цялостна търговска мрежа", обясни експертът.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Цветан Цветанов: Политическата нестабилност и честата смяна на ми...
Трагедия в Кризисен център в Димитровград: 6-годишно дете издъхна...
Чести катастрофи, задръствания и свлачища - това ли е най-опасния...
Цените на българските плодове скачат драстично! Овощар: Дръвчетат...
По какво може да се познае прясното агнешко месо: Разяснения от А...
Основната причина за забавянето на ТЕЛК решения


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).