ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Двойно повече семейства и млади двойки ще води холандски туроператор по нашето Черноморие | ||||||
| ||||||
През лятото на 2018 г. над 20 000 туристи са пътували в България през Corendon, но възможностите са много по-големи сред семействата и младите двойки. Фирмата предлага съвместна маркетингова кампания за страната ни в Бенелюкс и прогнозира увеличение на пътуванията си до България за лято 2020 г. до 40 000. Министър Ангелкова увери, че има потенциал за разширяване на сътрудничеството и към други градове в страната ни, както и в крилата на сезоните, защото целта е утвърждаване на България като целогодишна дестинация. Пред представители на ръководния екип на компанията Beautiful destinations - Джеръми Джонси - главен изпълнителен директор, и Елизабет Линдер – изпълнителен директор, министър Ангелкова представи богатия потенциал на страната ни като дестинация за четири сезона и припомни, че въпреки предизвикателствата през настоящата година се отчитат много добри резултати в сектора. За първите девет месеца на 2019-а националната статистика отбеляза над 7,8 млн. чуждестранни визити у нас, което е спад едва от 0,8% спрямо рекордната за туризма 2018 г. България е все по-привлекателна за чуждите туристи не само с утвърдените летни и зимни ваканции, но и с разнообразни оферти за културно-исторически, балнео- и СПА, кулинарен, голф, приключенски, еко- и селски туризъм, подчерта министърът. Страната ни е все по-предпочитано място и за правене на бизнес, като специално за туризма възможностите са изключително перспективни. През пролетта на тази година в най-големия ни туристически комплекс Слънчев бряг се състоя международен форум за устойчиви инвестиции в сектора. Целта бе да се привлече вниманието на водещи брандове в туристическата индустрия към потенциала на България и Югоизточна Европа. Предстои да се проведе и второ издание на конференцията. Мениджърите от Beautiful destinations представиха дейността си на редица пазари в Европа, Близкия изток, Африка. Интерес за тях представлява и България, която много харесват като маршрут, споделиха те и изразиха готовността си за активно сътрудничество в сферата на дигиталната трансформация, контактите със социалните мрежи, онлайн маркетинга и т.н. Beautiful Destinations има богат опит и от маркетинговата си кампания за дестинация Египет. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 06.11.2019 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Затварят една от най-натоварените улици във Варна заради ремонт
12:49 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
13:03 / 27.11.2024
Ryanair пуска нови полети
10:59 / 28.11.2024
Благомир Коцев: Ако видите такива случаи, моля веднага сигнализирайте
17:50 / 27.11.2024
Варненци: Чудо се случва в тази градинка
11:00 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета