ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Експерт: Някой иска да накара българите да купят 3 млн. вериги за сняг | ||||||
| ||||||
"За 4 дни в Института за пътна безопасност постъпиха 75 страници възражения по трите законопроекта. Предоставили сме ги в Министерския съвет и МВР", заяви в ефира на NOVA Богдан Милчев от Института за пътна безопасност и бивш шеф на КАТ. Милчев даде и конкретни примери за промените, които повдигат въпроси. "Някой иска да накара българите да купят 3 милиона вериги за сняг. По новия проект ни задължават всички автомобили да бъдат оборудвани с вериги, а в същото време не са задължителни зимните гуми", коментира Милчев. Даде и друг пример – с пешеходните пътеки. "В момента определението за пешеходна пътека е маркирана или немаркирана, като второто изречение е, че пешеходните пътеки са продълженията на тротоарите в кръстовищата. Второто изречение отпада в новия закон и остава – маркирани и немаркирани. Задаваме въпроса: Кои са тези немаркираните пешеходни пътеки?", заяви Милчев. Що се отнася до риска, шофьор с глоби да остане без книжката си, въпреки че си е платил, Милчев обясни, че основният проблем е в информационната система. "Дълги години сме работили с така наречените терминали и сме въвеждали информацията по един начин. Когато тази информация трябва да се прехвърли в една съвременна система са се прехвърлили много грешки, които във времето ще се изчистят. Другият голям проблем на системата е, че взаимодействието с други системи – в случая с банковите – не функционира достатъчно ефективно с това приложение, което КАТ предлага", обясни Милчев. Новите правила на пътя коментира и Павел Савов от Българската асоциация за рекреация, интеграция и спорт. "Личната мобилност е много важна за хората с увреждания. Хората с увреждания шофират адаптирани автомобили. Мога да бъда равностоен участник в движението. Но мислим, че хората с увреждания не са видими в тази нормативна база", заяви Савов. От сдружение "Велоеволюция" пък оспорват правилото да носят задължително каска и светлоотразителна жилетка. "Тези аксесоари са полезни, но не може да се налагат като униформа", заяви Радостина Петрова, сдружение "Велоеволюция". "Законът явно е писан от хора, които никога не са се качвали на колело. Забранено е хората на велосипеди да карат в изправена позиция на тялото. Ако изкачвам по наклон и трябва да набера скорост или трябва да прескоча някакво препятствие. Това е основно умение за каране на колело." |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 03.05.2018 г.
0
Накъдето и да отива тълпата – бягайте в обратната посока. Тя винаги греши.
на 03.05.2018 г.
0
Aнонимен
на 03.05.2018 г.
-1
на 03.05.2018 г.
+3
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Виктор и Беба отново заедно
08:46 / 29.11.2024
Дружество край Варна закупи модерна земеделска техника с евросредства
08:19 / 29.11.2024
Закърпиха положението в район "Одесос"
14:10 / 30.11.2024
Пожар в центъра на Варна!
15:45 / 29.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета