Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Емануел Тонев: Алгоритъмът на LinkedIn толерира хора, които са автентични и себе си
Автор: Живко Кръстев 11:05 / 05.10.2023Коментари (0)1071
©
LinkedIn е най-голямата мрежа за професионални кадри и за професионално развитие. Това каза в предаването "Човекът на фокус" на Радио "Фокус" експертът по дигитален маркетинг Емануел Тонев. "LinkedIn  дава шанс както на бизнеса да намерят своите потенциални бъдещи служители и клиенти, така и на самите потребители да намерят своите бъдещи работодатели, фриланс проекти и цялостно развитие", каза Тонев.

LinkedIn е малко по бизнес ориентирана платформа. Точно затова в тази платформа се цени повече професионалната, по-умерената визия, каза още Емануел Тонев.

По думите му, най-главната част в LinkedIn профила, това са снимката и банерът – там можем да добавим повече информация за нас самите, за нашите бъдещи и бивши проекти, т.нар. "хедлайн" заглавия. Можем да добавим различни хаштагове, които ни определят в коя сфера искаме да се развиваме. Имаме опция да добавим препоръки и повече информация като цяло. Точно тук можем да проявим креативност. Това, според специалиста, би ни помогнало да продадем нас самите, да покажем нашите умения, нашите експертизи по най-удобния за нас начин. 

Много специалисти твърдят, че LinkedIn е една по-консервативна социална мрежа в сравнение с Facebook или Instagram, но според Емануел Тонев платформата също търпи развитие в последните години: "Нещо, което забелязвам в последните няколко години е, че LinkedIn от бизнес платформа става по-социализирана, по-социална платформа. И вече там както бизнесът, така и социалното продава. Много специалисти и експерти в различни области стават влиятелни именно посредством социалната част. Според специалиста, всяка една платформа е консервативна сама по себе си, просто трябва да преборим това и да се ангажираме все повече и повече с новите функционалности.  

"Алгоритъмът на LinkedIn толерира хора, които са автентични, които са себе си, които валидират това, което знаят по достъпните начини, алгоритъмът обича консистентността, не обича резките промени. Новото в алгоритъма на LinkedIn на първо място са статиите, които дават шанс на експертите да получат съответните значки, които показват, че са експерти. Отделно има новости във функционалностите, анализите и т.н., разказа още Емануел Тонев.

Според него видеосъдържанието също е добра стратегия, стига да е правилно оптимизирано.

"Когато един човек иска да промотира себе си и бизнеса си с видео в LinkedIn, то самото видео трябва да бъде направено конкретно за тази платформа. За бизнеса в LinkedIn е важно да бъдеш автентичен, да бъдеш реално себе си, как искаш да се показваш пред техните клиенти, партньори, публики и да съдържа полезно съдържание. В момента се цени истинското, автентичното, а не това, което е лъскаво, с някакъв дизайн, и това, което е минало някаква обработка,“ поясни Емануел Тонев.

Социалната мрежа може да направи името ви по-разпознаваемо и да помогне на кариерното ви развитие.

Според експерта по дигитален маркетинг Емануел Тонев за един стартиращ бизнес, който иска да направи профил в платформата LinkedIn най-важното е да си определи първо целите – това е ключово и основополагащо в маркетинга, пък LinkedIn като социална мрежа малко или много е обвързана с маркетинга. На второ място най-важно е да се оптимизира профила - да се попълни информацията, която е релевантна за бизнеса или човека. И на последно място в зависимост от определените цели трябва да се публикува такова съдържание, което би било полезно както за теб, така и за твоята аудитория.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
Грипна епидемия обхвана страната
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Първа лига, сезон 2024/2025
Изграждат нов реактор в АЕЦ "Козлодуй"
Акция на ДАНС и КПКОНПИ, обискираха дома и офиса на шефа на Митниците
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: