Енерго-Про: Няма установени случаи на надписани сметки или неточни електромери

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (2)
14:24 / 14.03.2013
1113
В началото на месец февруари Енерго-Про стартира собствена инициатива "ЕНЕРГО прозрачност" за проверка на сметки за електроенергия на клиенти с консумация, отклоняваща се от обичайната за този период. В тази кампания бяха включени клиенти по два признака:

4500 клиенти с подадено възражение срещу висока януарска сметка

500 клиенти, чиято консумация за месец януари, след направен анализ, показа драстично отклонение от обичайното им потребление за същия период през последните 3 години.

Проверките в рамките на кампанията включиха проверка на показанията и захранващата схема на електромера. В случай на необходимост, електромерите на клиентите се проверяваха и с еталонен уред, който установява точността на измерване на електромера. Проверките, инициирани от ЕНЕРГО-ПРО в рамките на кампанията, се извършиха абсолютно безплатно в присъствието на клиента или на негов представител. По покана на компанията, на част от проверките присъстваха и представители на медиите с цел да се съблюдава по-голяма прозрачност и коректност на резултатите.

До момента, в рамките на "ЕНЕРГО прозрачност", са обработени 3650 жалби от клиенти за високи сметки за електроенергия и 500 клиента с нетипично отклонение в консумацията на електроенергия. На всички клиенти по проекта са извършени проверки на показанията и захранващата схема на електромера. В допълнение на 438 клиенти специалисти на компанията са извършили проверки и на електромерите с еталонен уред. В резултат на извършените до момента проверки с еталон в рамките на кампанията не е открит нито един електромер извън класа си на точност. Други 258 клиенти, избрани от компанията за проверка с еталон, са отказали с мотива, че са наясно с причината за високата си сметка, а именно реално по-голямото им потребление в този период.

От началото на годината в центровете за обслужване на клиенти са извършени 10 308 консултации във връзка с високи сметки за електроенергия. Още 13 792 клиенти са били консултирани по телефона, а над 4 000 клиенти са получили отговор от компанията по имейл. Подадените искания за разсрочено плащане са приблизително 4 400 като само 74 от тях са получили отказ, поради липса на документи.


Виж коментарите (2)
Още новини от Национални новини:
Заради липса на мантинели: Кола виси на ръба на пропаст край Плов...
Четири прохода са затворени за камиони, два от тях за всички МПС
Медицинските сестри са недостатъчни и това не е тайна, но има реш...
Помните ли 17-годишната Ивана от Дупница? И 2024 година ще свърши...
Лекари със съвети при алкохолно отравяне и как да помогнем на чов...
Сварява първата си бира в домашна тенджера преди 6 години, днес п...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).