Комисията за защита на конкуренцията установява, че при провеждане на промоцията потребителите е трябвало да полагат изрични усилия да узнаят за кои точно стоки важи намалението. Поради това Комисията приема, че начинът на представяне на рекламата е от естеството да въведе в заблуждение адресатите, до които е насочена.
В допълнение Комисията приема, че използваните от"Практикер" различни по форма и цветове табели за обозначаване на предлаганите продукти и техните цени може да въведе потребителите в заблуда налице ли е намаление и в какъв размер.
Комисията приема, че е извършено нарушение по чл. 32, ал. 1 във връзка с чл. 33, ал. 1 от ЗЗК от страна на "Практикер" ООД при проведената от дружеството рекламна кампания и налага имуществена санкция на дружеството в размер на 0,1% от приходите от продажби на стоки на дружеството за финансовата 2013 г., равняващи се на 83 655 лв. (осемдесет и три хиляди шестстотин петдесет и пет лева).