ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
И козметиката поскъпна | ||||||
| ||||||
Това каза пред БТА Гергана Андреева, изпълнителен директор на Българската национална асоциация "Етерични масла, парфюмерия и козметика" (БНАЕМПК). По думите й това се постига с поемането на част от натоварената себестойност от оператора, за да не допусне прекомерно увеличение на цената, на която реализира, което ще отблъсне потребителя и клиента му от този продукт. За сметка на собствените си търговски печалби и преструктуриране на инвестиции, минимизиране на други разходи и режийни, скъсяване на веригата на доставки и други компромиси за собствена сметка, операторите правят всичко възможно да задържат справедливи и "продаваеми" цени към крайните си клиенти и партньори, заяви Андреева. Въпреки макроикономическите неясноти до края на стопанската година, фирмите от сектор "Козметика" не очакват да има драстично повишение на цените на продуктите им. Най-големите компании от сектора изпитват съответно и най-сериозните предизвикателства да поддържат режийните си разходи. Най-гъвкаво с кризите са справят малките и средните фирми, които имат няколко продуктови категории, поддържат малко производство и могат да поемат поръчки и с по-малки обеми, да преструктурират технологичните линии, съобразно различните поръчки, да поддържат както собствените си марки, конкурентни и достойно представени, така и да реализират поръчки на "Private label". В сектор "Козметика" са заети над 12 000 души, като трудовото възнаграждение варира според позицията на специалиста в компанията, но навсякъде най-ниската е над минималната за страната, каза изпълнителният директор на Българската национална асоциация "Етерични масла, парфюмерия и козметика". Част от потребителите не са готови да се откажат от използването на редовна грижа за своето и на семейството си здраве (в това число хигиени и тоалетни продукти, и за личната грижа), но поради причина, свързана със свиване на приходната част от бюджетите си, намират алтернативи на някои от продуктите в потребителската си кошница от по-ниския ценови клас като временна мярка, посочи Андреева. Дали ще се завърнат отново към предпочитаните продукти от даден бранд, или ще станат редовни клиенти на новооткритите за тях марки, предстои да видим и проследим, допълни тя. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ryanair пуска нови полети
10:59 / 28.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:46 / 29.11.2024
Важни новини за голям ремонт във Варна
16:36 / 28.11.2024
Вижте какви решения взе днес Общинския съвет на Варна
16:50 / 28.11.2024
Дружество край Варна закупи модерна земеделска техника с евросредства
08:19 / 29.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (501) | 15% | |
Добре, но можеше и по-добре (458) | 14% | |
Не се справи (642) | 19% | |
Пълна трагедия (1772) | 53% |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: