
ЗАРЕЖДАНЕ...
Игнат Арсенов от КЗП посочи как се решават споровете между клиент и търговец | ||||||
| ||||||
"Честия са оплакванията, свързани с компетенции на други институции, към които ние препращаме, свързани с енергийните доставчици на топла вода и парно, както и с мобилните телефони и телевизия", добави още Арсенов. По думите му, потребителите все повече знаят своите права, като много чество те цитират и Закона в своите жалби. "Потреблителят трябва да знае, че при проблем, на първо място той трябва да се обърне към търговеца, откъдето е закупил стоката. И ако от там не получи съдействие, той може да поиска съдействие от КЗП", посъветва той, като добави: "Не са много случаите, около 1% от потребителите, се обръщат директно към нас, а не увидомяват търговеца за проблема". Арсенов пропомни, че потребителят трябва да е активен, да осъществява нужното действие - да предяви рекламация, да върне стоката и едва след като търговецът реално не удовлетвори неговите права, тогава може да се намеси Комисията за защита на потребителите. |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg