Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Илин Димитров: България трябва да влезе в телефоните на европейците
Автор: Йоланда Пелова 19:12 / 11.10.2024Коментари (0)975
© Фокус
Очаква се отново да има много силен зимен туристически сезон. Продуктът ни има добро качество и е на добра цена, а увеличението на заетостта на хотелите се предпоставя от качественото предлагане на различни ресурси, които планината и ски-курортите ни предоставят. Това каза в предаването "България, Европа и светът на фокус“ на Радио "Фокус“ Илин Димитров – секретар на президента Румен Радев по туризъм, образование и култура.

Наблюдава се ясен дисбаланс по направление летен и зимен туристически сезон, като летният сезон изостава и все още не могат да се достигнат нивата на 2019 година, докато за зимния сезон има увеличение с 25% спрямо 2019 година. По думите му по-доброто развитие на зимния сезон се дължи на това, че българският пазар успява да покрие предлагането и полетната програма не е толкова натоварена, на голямо развитие в балнео и спа сектора, както и това, че ценообразуването е по-скъпо, но на базата на това се очаква и по-качествен продукт. "За да засилим летния сезон ни трябва много по-наситена чартърна програма и нискобюджетни авиолинии.“

По думите му ДДС ставката от 9% за общата туристическа услуга, за спортните съоръжения, за ресторантите и за туроператорите за входящ туризъм трябва да остане постоянна мярка. "Ние продаваме една година напред и цените за 2025 година са образувани на база тези 9%. Ако пак променим нещата в 12 без 5, ще бъде много лош сигнал отново към всички туроператори, към всички партньори и към всички клиенти,“  обясни той.

Според Илин Димитров улесненията в туризма винаги дават добри резултати, като има 4 направления, които трябва да бъдат оптимизирани: по направление достъпност до страната ни, издаване на визи и свързаните с това процедури; второто направление това е свързаността – оптимално работещи КПП-та, пътища и инфраструктура, върху което според него трябва да се акцентира; третото направление е качеството на продукта и четвъртото направление, което е свързано е с качеството, това са кадрите, които не достигат.

Рекламата е от съществена важност за развитието на туризма и Министерство на туризма прави чудеса от храброст с малкото средства, с които разполага държавата за рекламирането на България като туристическа дестинация. "Рекламирането директно в платформите на големите социални медии е добра стъпка в добра посока, тъй като ние трябва да влезем в телефоните на европейците и просто да се утвърдим като бранд,“ каза той и добави, че когато рекламираме нещо, то не трябва да е самоцелно, а трябва да има ясен фокус какво правим и как го правим.



Още по темата: общо новини по темата: 32
16.10.2024 »
16.10.2024 »
16.10.2024 »
16.10.2024 »
15.10.2024 »
14.10.2024 »
предишна страница [ 1/6 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
Парламентарни избори октомври 2024 г.
Издирват майка на две деца от София
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Ако видите тази жена, обадете се веднага в полицията
Отношенията София-Скопие
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: