Неотложните цели и задачи, чиито решения ще се търсят в краткосрочен план, са свързани с разгръщане на националната реклама на дестинация България чрез прецизни и целенасочени действия по пазари, изпращане на три нови туристически аташета във важни за България пазари, прозрачно провеждане на процедури за наем на плажовете чрез видеонаблюдение и все по-дигитализирана работа, която да улесни потребителите и да ограничи сивия сектор. Това каза на пресконференция министърът на туризма
Илин Димитров, предаде репортер на
Агенция "Фокус“. Той изброи следните приоритети пред министерството: "Организиране и провеждане на поредица работни срещи зад граница, ориентирани към бизнеса; организиране на журналистически турове с прецизно подбрани участници и мониторинг върху публикациите им; разкриване на туристически представителства в Румъния и Великобритания; провеждане на ясни и прозрачни процедури за отдаване под наем на плажове с участието на наблюдатели на КПКОНПИ, МВР и ДАНС.“
Министър Димитров допълни, че тази година през януари туристическият сезон е по-добър от миналата година, през която януари беше рекорден.