Имате касов бон за платени чадър и шезлонги на плажа? Не е достатъчно!
Тази година цените на чадърите и шезлонгите са по-ниски в сравнение с предишни сезони. Някои туристи обаче пак намират начини да "надхитрят“ системата. Освен поставяне на хавлия, за да си "резервираш“ място на първа линия до морето, има и друга практика – "подаряване“ на касов бон за платената услуга на нов турист на плажа. Това обаче създава конфронтации, стига се и до полиция.
Според плажуващите на ивицата в "Сарафово“ това не е редно да се случва, защото има достатъчно свободни места.
Подобна практика се среща и на плажа в "Крайморие“. Концесионерът на ивицата Николай Димитров обясни, че е предприел мерки.
"Аз съм инструктирал касиерите по плажа да не допускат такъв тип "резервета“, особено в съботните и неделните дни. След като не е заплатен даденият комплект, шезлонг или чадър, ние ги освобождаваме за хора, които имат нужда и са дошли да се настанят. Крайно неприятно е хората, които са дошли до тук, точно заради такива практики да не могат да си намерят място. Имаме ежедневни словесни и вербални атаки от такива хора. Стигало се е и до викане на полиция“, разказа той.
Николай Димитров допълни, че се наблюдава и друга практика – "подаряване“ на касов бон за платената услугата на нов турист на плажа. "Мисля, че се случва и на други плажове. Хора, които, тръгвайки от плажа, дават касова бележка на такива, които влизат. Те се настаняват и имат претенцията, че след като имат касов бон, без значение дали са го платили те, или някой друг, е редно да ползват чадъри и шезлонги. Това също не го допускаме“, посочи концесионерът пред БНР Бургас.