ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Иван Шишков: Големият проблем на АМ "Европа" е строежът на лота между София и Сливница, който беше спрян за седем месеца | ||||||
| ||||||
Големият проблем на АМ "Европа" е строежът на лота между София и Сливница, който беше спрян за седем месеца, посочи министърът. "Имаше проблеми с кмета на Костинброд, подписах споразумение, но седемте месеца няма кой да ги върне - след четири-пет месеца като свърши отчуждаването, ще имаме възможност да започнем да строим и този участък, но вероятно ще загубим част от европейското финансиране". За да има реални строежи, трябва да има навреме извършено проектиране и отчуждаване, подчерта Шишков. По интерконектора с Гърция са останали определени строителни дейности, които се очаква да бъдат завършени през втория и третия етап на проекта, каза още той. "Имаше един път, който не беше завършен и който не се строеше, оптичен кабел, който трябва да бъде изграден, по има напредък. И противоерозионните мерки, които също много ме притесняват, защото това, което сме направили, е много хубаво, но природата трябва да бъде запазена". И към този момент проектът не е на 99% завършен, коментира той. "Амбицията ми е да говоря за всичко, което не е свършено и да започне да се проектира всичко, което не е проектирано преди 5-10 години, така че следващите редовни кабинети да нямат избор и да трябва да завършат строителството на всички инфраструктурни обекти, за които както вие, така и зрителите за първи път чуха", заяви Шишков. Като пример той посочи обявяването на пътя от Велико Търново до Бяла за обект от национално значение. Одобрени са подробни устройствени планове за завършването му. Иван Шишков увери, че ремонтът на тунела под Шипченския проход няма да бъде спрян, а ще се реализира в следващия програмен период на министерството. "Тунелът под Шипка е една част от този строителен хаос, който е заварил кабинетът. Не съм казвал, че ще бъде спиран. Казах единствено, че няма сериозен смисъл, защото обходът на Габрово е с по една лента в двете посоки. Тунелът под Шипка е предвиден по същия начин. Ефектът от тунела сега ще е минимален и ще се дадат много пари", заяви министърът. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Важна промяна в една от основните автобусни линии във Варна
14:03 / 12.11.2024
Адско задръстване на варненски булевард
18:46 / 12.11.2024
Ето част от плановете за 2025 година на Община Варна
16:29 / 13.11.2024
Важен за Варна проект е на финалната права
12:03 / 12.11.2024
Сняг заваля на много места в страната
08:27 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: