КРС погна голям наш телеком заради променени услуги

Автор: Вилислава Ветренска
Коментари (10)
12:48 / 06.12.2024
16072
Във връзка със заявените промени в цените на услугите на мобилния оператор "Йеттел България" ЕАД със заявени параметри на по-високо качество, Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) започна проверки на дружеството с цел установяване на качеството и техническите параметри на променените услуги. Съобщението на КРС е публикувано на интернет страницата на регулатора.

Екипи на КРС проверяват различни точки от мрежата на "Йеттел България" ЕАД за определен срок от време и в резултат на проверките ще бъде направен анализ. Съставените констативни протоколи ще бъдат предоставени и на Комисията за защита на потребителите (КЗП), с която КРС работи в отлично взаимодействие, за тяхно становище дали има нелоялни практики, посочват от КРС.

Комисията за регулиране на съобщенията ще направи проверки и в другите мобилни предприятия във връзка с публикувани и предлагани промоционални оферти за потребители, допълват от регулатора.

В началото на седмицата телекомът обяви, че вдига цените от 5 януари 2025 г., като месечните такси за мобилна услуга се увеличават с 2 или 3 лева. Абонатите на оператора вече получават известия за тази промяна, както и че ще се увеличат и цените на "услугите по договор". Анонсираното от мобилния оператор увеличение на цените на услугите се извършва на основание Закона за електронните съобщения, в който е предвидена възможност за операторите да изменят условията на потребителските договори.

Виж коментарите (10)

Още по темата (87):
11.12.2024 Бившият шеф на КЗП: Добавяне на повече минути е промяна в тарифния план, а не "непоискана услуга"!
10.12.2024 Шефката на КЗП Мария Филипова за казуса с цените на услугите на "Йеттел България": Длъжна съм да разясня реалната обстановка!
10.12.2024 ВАС се произнесе в полза на КЗП по повод жалбата на "Виваком ЕАД"
06.12.2024 АЗП за повишаването на цените от "Йеттел": Законодателството забранява доставка на стоки и услуги срещу заплащане, когато те не са заявени от потребителите
04.12.2024 Шефката на КЗП предупреди: "Йеттел България" възнамерява да предостави непоискана от клиентите услуга срещу заплащане
04.12.2024 Aко потребител реши все пак да си прекрати договора с оператор, какво се случва с мобилния му номер?
Още новини от Национални новини:
Опасни продукти, които са под формата на шоколадови моливи, се пр...
Предприемач: Необходимо е по-голямо строителство, цените на имоти...
Въоръжен грабеж в навечерието на коледните празници в Благоевград...
Магистратите със средна заплата от 10 хил. лева през 2025 г., а з...
Очертават се няколко дълги уикенда около официалните празници пре...
БАБХ идва заедно с празниците: Засилените проверки в курортите за...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).