КРС погна голям наш телеком заради променени услуги
Във връзка със заявените промени в цените на услугите на мобилния оператор "Йеттел България" ЕАД със заявени параметри на по-високо качество, Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) започна проверки на дружеството с цел установяване на качеството и техническите параметри на променените услуги. Съобщението на КРС е публикувано на интернет страницата на регулатора.
Екипи на КРС проверяват различни точки от мрежата на "Йеттел България" ЕАД за определен срок от време и в резултат на проверките ще бъде направен анализ. Съставените констативни протоколи ще бъдат предоставени и на Комисията за защита на потребителите (КЗП), с която КРС работи в отлично взаимодействие, за тяхно становище дали има нелоялни практики, посочват от КРС.
Комисията за регулиране на съобщенията ще направи проверки и в другите мобилни предприятия във връзка с публикувани и предлагани промоционални оферти за потребители, допълват от регулатора.
В началото на седмицата телекомът обяви, че вдига цените от 5 януари 2025 г., като месечните такси за мобилна услуга се увеличават с 2 или 3 лева. Абонатите на оператора вече получават известия за тази промяна, както и че ще се увеличат и цените на "услугите по договор". Анонсираното от мобилния оператор увеличение на цените на услугите се извършва на основание Закона за електронните съобщения, в който е предвидена възможност за операторите да изменят условията на потребителските договори.