Уловките могат да бъдат в няколко посоки: нормалните административни нарушения - липса на цена, подвеждащата информация относно характеристиката на някои стоки, а могат да бъдат и нелоялни търговски практики, като например приканване с рекламни брошури да посетите търговския обект за да си купите нещо много изгодно, но отивате в търговския обект и се оказва, че това нещо изобщо не е зареждано на тази цена, но може да си купите нещо два пъти по скъпо", коментира още Димитър Маргаритов.
Той заяви, че от комисията непрекъснато наблюдават пазара, а заради предстоящите празници са удвоили усилията си.
"Когато има празници рисковете са повече, защото търговците се изкушават да отправят оферти. Ние наблюдаваме пазара непрекъснато. Усилията ни по повод 8 декември стартираха преди десетина дни", каза още председателят на комисията по защита на потребителите.