Маргаритов посочи, че жалбите за некачествени туристически услуги са около 4 на сто от постъпващите в комисията на годишна база и коментира: "Процентът като цяло не е висок, но секторът е чувствителен - в туризма всяко едно нарушение може да доведе до неприятни последици за много хора. Необходимо е стриктно да контролираме. Това правим и сега с началото на зимния сезон. Прегрупираме силите така, че да присъстваме по-активно в планинските курорти. Ще имаме и приемни, които традиционно отваряме, за да можем да бъдем по-лесно откриваеми от туристите и нашите екипи да реагират веднага по сигнали."
Председателят напомни за какво да се внимава при по-активното пазаруване за празниците през Интернет: "Има мними търговци, които се появяват за много кратък период от време, събират поръчките и след това трябва да се търсят с полиция - нещо, което ние и правим. Важно е да се провери има ли координати за връзка с търговеца, да се сравнят повече оферти от различни източници и да се види какви са всички съпътстващи разходи - доставка или допълнителни такси, които търговецът може да изиска. И да не се забравя правото на отказ в дадения от закона 14-дневен срок."