ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Кампанията IT Beards стартира за трета поредна година | ||||||
| ||||||
Инициативата на Scalefocus е вдъхновена от идеите на международната кампания No Shave November, която подпомага борбата срещу рака на простатата и провокира диалог за опазване на здравето сред мъжете. IT Beards стартира през 2018 г. по предложение на служители в компанията, като всяка година екипът избира различна кауза и надгражда с идеи и цели. В тазгодишната кампания инициаторите приветстват като партньори други ИТ компании и получават подкрепа от екипите на Bosch.IO, Dynamo Software, IBS, BULPROS, TSD Services, Infragistics Bulgaria LLC и други. Техните служители ще се съревновават със своите бради, като така ще допринесат за по-мащабно разпространение на инициативата и ще допринесат за добрата кауза. Събраните средства от кампанията IT Beards ще бъдат използвани за информационна и превантивна кампания за профилактика на рака на простата в някои от големите градове в страната през 2021 г. Благородната инициатива ще бъде проведена от Фондация "Победи Рака“. Организацията предоставя достоверна информация за онкологичните заболявания, съгласувана с водещи специалисти в страната и оказва психологическа подкрепа на пациентите и семействата им чрез организиране на събития, в които се обсъждат не само важните въпроси за заболяването, но и как пациентът преминава информирано през профилактика и лечение. Всеки участник, който иска да се присъедини към фото конкурса за бради, може да се регистрира в платформата https://itbeards.scalefocus.com/. Там попълва данни в своя профил и се представя с няколко думи и първа снимка. В зависимост от това дали в момента стартира пускането на брадата си или вече има такава, която да покаже, избира категория – Fresh start или Already Stylish. За да се поддържа
Другият вариант за участие в инициативата е в ролята на дарител. Всеки, който иска да подкрепи каузата, може да го направи като закупи точки, с които да гласува за харесаните от него бради. Точките, с които дава своя вот, са "пакети“ от по 1.50, 5, 10, 15, 30 и 50 евро, които са по избор. Плащането се осъществява посредством Paypal и Epay директно към сметка на Фондацията. Ангажираността на дарителите се подкрепя чрез малки дигитални игри, които подсилват интереса и активността. На края на кампанията всеки участник получава сертификат за дарението, което е направил. През 2019 г са се съревновавали 41 участници и са събрани 3000 лева. Средствата са дарени на Сдружение "Деца с Онкохематологични заболявания“. Така служителите на Scalefocus са успели да подкрепят мисията на организацията да се създаде център за рехабилитация на деца, който към днешна дата вече функционира. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Вдигат цената на водата във Варна от 1 януари 2025 г.
11:27 / 26.11.2024
Скъпите имоти във Варна: Каква е причината?
13:15 / 24.11.2024
Догодина вероятно няма да има български праскови, череши и сливи?
09:36 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: