ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
"Кауфланд" и "Лидл": За да поддържаме ниски цени в магазините си, ние се отказахме от маржовете | ||||||
| ||||||
Броят на магазините се е увеличил с 400 броя и вече магазините са около 13 700. През 2021 г. компанията, която включва веригите за търговия на дребно Lidl и Kaufland, отбеляза ръст от едва 6,6 процента. Въпреки високите темпове на растеж, Schwarz Group предпазливо описа годишните финансови отчети като "стабилни“ в изявление. В допълнение, компанията признава, че "повишенията на разходите за стоки, суровини, енергия и транспорт могат да бъдат компенсирани само частично чрез ефективно управление на процесите и не са били напълно прехвърлени на клиентите". Това означава: За да могат да продължат да предлагат добри цени в тежката битка за клиенти, Lidl и Kaufland се отказаха от маржове. "Ние правим всичко възможно, за да поддържаме инфлацията при храните възможно най-ниска“, внимателно описа шефът на Lidl Германия Кристиан Хертнагел в скорошно интервю за Handelsblatt, добавяйки: "Времената са предизвикателни за всички“. През предходната година Lidl реализира печалба, която трябваше да бъде близо три милиарда евро. Според данни от електронния Федерален вестник, само чуждестранният бизнес, който е обединен в Lidl Stiftung & Co. KG, генерира годишен излишък от 2,138 милиарда евро през 2021/22 г. Към това се добавя и печалбата от вътрешния пазар. Според източници на компанията печалбите за изминалата финансова година не са близо до това ниво. Включвайки интегрираните реални пазари, Kaufland увеличи приходите от магазините си с 16,1% до 31,8 млрд. евро, докато Lidl увеличи приходите си с 13,8% до 114,8 млрд. евро. Общите онлайн приходи възлизат на 1,9 милиарда евро, което представлява 0,2 милиарда евро (8,5 процента) повече от предходната година. Отчасти благодарение на придобиванията, направени през фискалната 2021 г., екологичното подразделение PreZero увеличи продажбите си с 1,8 милиарда евро (84,7 процента) спрямо предходната година до 3,9 милиарда евро. Производствените компании от Schwarz Group са доставили стоки на стойност около 3,4 милиарда евро на Lidl и Kaufland по вътрешни трансферни цени, което съответства на 29,7% увеличение спрямо предходната година. Това включва продажбата на стоки от фабриката за макаронени изделия, придобита през октомври 2022 г., както и от новата дигитална пекарна за кафе. Инвестициите в размер на около 8 милиарда евро послужиха както за укрепване на стационарния ни бизнес, така и за насърчаване на нашите стратегически проекти и цифрови бизнес сегменти. Те включват разширяването на Schwarz Produktion. Дейностите бяха насочени основно към защита на веригите за доставки, както и към разширяване и модернизиране на магазините. Освен това инвестициите в цифрова инфраструктура и ИТ сигурност доразвиха ключовите двигатели на иновациите. Schwarz Group е семейна мултинационална група за търговия на дребно, която управлява магазини за хранителни стоки под марките Lidl и Kaufland. Това е най-големият европейски търговец на дребно[1] и четвъртият най-голям търговец на дребно в света по приходи.[2] Магазините на Schwarz Group продават предимно частни търговски марки, а групата Schwarz също управлява свои собствени производствени съоръжения за печива, безалкохолни напитки и сладолед. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 03.06.2023 г.
0
на 02.06.2023 г.
0
на 02.06.2023 г.
0
на 02.06.2023 г.
+1
на 01.06.2023 г.
+1
на 01.06.2023 г.
+1
на 01.06.2023 г.
+1
на 01.06.2023 г.
+1
на 01.06.2023 г.
+1
на 01.06.2023 г.
+2
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Вдигат цената на водата във Варна от 1 януари 2025 г.
11:27 / 26.11.2024
Скъпите имоти във Варна: Каква е причината?
13:15 / 24.11.2024
Догодина вероятно няма да има български праскови, череши и сливи?
09:36 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (501) | 15% | |
Добре, но можеше и по-добре (457) | 14% | |
Не се справи (640) | 19% | |
Пълна трагедия (1771) | 53% |