За нередности по отношение на промоционална стока в "Кауфланд", сигнализира възмутен клиент на веригата. Ето какво сподели той:
Докога верига магазини "Кауфланд" ще си позволяват да рекламират несъществуващи промоции? Как ли ще се оправдаят този път? Снимката е направена на 08.07.2015 г. в 17:29 ч. в магазина им в пловдивския квартал "Тракия".
Рекламата е на бира, чиято стара цена е 2.35 лв., но е намалена с "цели" 4% и новата цена е... Чудо - 2.35 лв.
Защо ли си мисля, че резултатът от голямото намаление е друг? 2.35 - 4% = 2.35 - (0.04*2.35) = 2.35 - 0.094 = 2.256 и по-точно 2.26 лв.Моля, всички да споделят тази снимка, за да може повече хора да разберат колко са коректни към клиентите си шефовете на "Кауфланд".