Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Клиент: Невъобразима наглост от Yettel с това коварно съобщение!
Автор: Екип Varna24.bg 09:26 / 19.05.2022Коментари (3)1186
© Plovdiv24.bg
Здравейте, пиша относно невъобразимата наглост на един от операторите, а именно "Йеттел България". Така започва писмото си до Plovdiv24.bg наш редовен читател. И добавя:

"За пореден път ми изпращат т. нар. "Push" съобщение, с което ми предлагат да се абонирам за футболни резултати срещу заплащане. Съобщението излиза директно на началния екран, като заобикаля всички заключвания на телефона и е много лесно неволно да бъде прието.

На всичкото отгоре съобщението е с български текст, написан на латиница и бутоните за приемане и отказ са съответно Accept и Cancel на английски език с цел улеснение явно на рускоговорящата общност на пенсионерите в България. Последният път 10-годишният ми син бе приел такова съобщение и резултатът бе натрупана сметка от излишни 170 лв.

При разговора ми с "Йеттел" относно неправомерността на начина на изпращане, след дълго отричане, че тези търговски съобщения са техни, единият от консултаните се аргументира, като ми каза: "Да, на английски са, но Accept e в зелено, а Cancel е в червено". Е, прилагам и снмка на екрана, за да може сами да прецените. Благодаря!"

Официално становище на Yettel България:

Yettel предлага на своите клиенти широк набор от информационни услуги, вкл. информация за ски състезания, футболни новини, актуални събития, рецепти, вицове, хороскоп, прогнози за времето и др. Клиентите могат да се абонират чрез изпращане на SMS със съответната ключова дума към номер 222 на цена 0.00 лв. с ДДС. Цената на получената информация при заявен от клиента абонамент за услуга е 0.24 лв с ДДС.

При заявяване на абонамент клиентите получават SMS информация от понеделник до неделя, в интервала от 8:00 до 24:00 часа, обобщена в зависимост от актуалните събития. При абонамент клиентите получават SMS потвърждение и информация за часовия интервал на получаване, цена за всяка получена информация и начини за управляване на абонамента.

Бихме искали да Ви информираме, че Yettel периодично и на кампаниен принцип информира част от клиентите ни, които не са посочили, че не желаят да получават маркетингови съобщения, за всички възможности за абонамент за информационни услуги. Клиентите могат да се откажат от получаването на маркетингови съобщения по няколко начина: през мобилното приложение Yettel Bulgaria, на тел. 123 или с безплатен SMS до номер 149. Детайли за всички предлагани информационни услуги могат да бъдат открити и на официалната страница на Yettel.

При получаване на съобщение с предложение за абонамент за релевантна услуга клиентът има възможността да приеме или да откаже абонамента. Бихме искали да подчертаем, че всяко съобщение съдържа текст с възможностите за безплатен отказ от получаването му. Не всички клиенти използват устройства, които поддържат кирилица, поради което съдържанието на съобщенията е на латиница с цел правилната визуализация на текста.








Зареждане! Моля, изчакайте ...
+1
 
 
Държавата, скапанатаишибана държава е виновна, защото само с един текст в закона и всичко приключва: всяка услуга се активира с изричното писмено съгласие на клиента и автоматично се прекратява с изтичането срока на договора!!! ПРОСТО КАТО ФАСУЛ!!!
+2
 
 
Това нищо не е, тук става въпрос за евентуално случайно потвърждаване и дразнещо съобщение. Други са още по-нагли. На мен а1 ми съобщиха, че изтича безплатният период на услуга, която не съм искал. Уведомиха ме, че ако искам мога да я деактивирам, иначе ще ми струва 1 лев на месец. В офиса им една (не)любезна мисирка троснато ме посъветва да си направя регистрация и да я деакнивирам. Два, три месеца им плащах рекета за нещо, дето не го ползвам, но накрая ми писна, загубих си времето да се регистрирам и разучавам менюто им докато намеря опцията за деактивиране и приключих въпроса. Работата не е в едното левче, а в наглостта на тези търгаши да те принуждават да отказваш нещо, което не си искал или...... да им плащаш рекета.
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Август 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Зима 2024/2025 г.
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
Риск от чума по дребните преживни животни
Отношенията София-Скопие
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: