Клиент на "Кауфланд": Излъган съм! Вижте обяснението им!
Сигналът, който получихме днес, е от подведен клиент на голяма търговска верига. Потърпевшият мъж, който се обърна към редакцията на Plovdiv24.bg, е силно разочарован от ситуацията, развила се днес, след като е посетил магазина на търговската верига в Асеновград.
От “Кауфланд" обещават в знак на извинение ваучер на стойност 3 лева за всички, чакали повече от 5 минути на касите за обслужване на клиенти. Това пише в официалната страница на търговската верига.
Стигнал вече до касата, мъжът пита служителката как може да се възползва от въпросния ваучер “извинение", понеже е чакал над 10 минути, докато дойде неговият ред, а служителката го праща към отдел “Информация".
Оттам любезно го молят да изчака, за да може охранителят да прегледа записите от камерите.
След като записите от камерите са прегледани, охраната на магазина се връща и заявява на потърпевшия, че реално той не е бил на опашката над 5 минути, за да може да се възползва от този ваучер.
Разгневен мъжът оспорва твърдението на охранителя, обяснявайки му, че реално е стоял на опашката достатъчно дълго време, за да бъде компенсиран.
От отдел “Информация" се оправдават с това, че за да получиш въпросния ваучер, е необходимо да си чакал поне 5 минути с поставени продукти на касовата лента, а не на самата опашка към касата.
"Чакане не е ли от самото нареждане на опашката? Чувствам се излъган и подведен, защото никъде не са упоменати условията на кампанията им. Подведени са и много други хора, не само жителите на Асеновград".
Това казва разочарован господинът, който остана излъган и така и не се възползва от ваучер “извинение" на стойност 3 лева.