Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Клиент остана много разочарован след посещение в "Лидл"! Прав ли е?
Автор: Екип Varna24.bg 13:41 / 12.03.2023Коментари (2)61067
Илюстративна снимка
В един от магазините от веригата LIDL – този в кк "Св. св. Константин и Елена“ – Варна, доказа, че няма и капка желание да демонстрира уважение към клиентите си, които често в България плащат доста по-високи цени, отколкото в Германия, Гърция и Румъния – например. След месеци неработеща мивка в хипермаркета и тоалетната е пуснала кепенци, но никой не е счел за нужно да уведоми клиентите. Няма логично обяснението за нарушените правила за функциониране на големия магазин, пише сайтът rns.bg.

Ето разказът на възмутени клиенти:

"На връх 8-ми март, около 18,30 ч посетихме LIDL в кк "Св. св. Константин и Елена“. Забелязахме, че на вратата за тоалетната няма брава.

В празните дупки е напъхана хартия. Самата тоалетна беше заключена, но светеше, което би трябвало да значи, че има човек вътре. Изчакахме, защото вече знаем, че шефът на варненската верига поне 3 пъти седмично вика спеhttps://rns.bg/циалисти за отпушване на тоалетната, която се пълни с опаковки от шоколадови десертчета, консумирани тайно от служителите. След 15 минути чакане и две питания към служителки в магазина, които нямаха представа какво се случва, но бяха категорични, че нищо не може да се направи, потърсихме управителя. Искахме да го алармираме, че сигурно в тоалетната е човек, който има нужда от помощ, като искрено се надявахме, че все още е жив. Изненадващо към нас се приближи млада жена с изписано едно име – Виолина. Аха, ясно – тук не уважават особено работниците си, след като ги отбелязват с по едно име, като кучета. Въпросната обясни, че още вчера – 7 март, са дошли специалисти, които са свалили бравата за ремонт, а тоалетната и без това не работела. Надпис за това нямало, защото клиентите го късали (!?!?).

Тук е мястото да отбележим, че според българското законодателство, в търговски обекти над определена квадратура, е задължително да има течаща вода и тоалетна. Защо LIDL в кк "Св. св. Константин и Елена“ работи, след като поне 24 часа и двете отсъстват, е обект на друга проверка.

Истината е, че от месеци на чешмата в тоалетната стои надпис "Не работи“ – все едно е много трудно да се поправи нещо толкова елементарно. Явно и бравата на първата врата е по "извънземна технология“, нито може да се поправи лесно, нито някому хрумва да купи и постави нова.

Неприятното чувство се засилва допълнително от твърденията на управителката с едното име, че знае български и е грамотна, но няма кой нито да обясни, нито да напише, че тоалетната не работи.

Същите да питат колко часа в Германия, Гърция и Румъния ще си позволят подобно безобразие.“








Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Проблемите с тоалетната пасти да ядат, пред проблемите с наглостта и глупостта на българският народ. Идиотщината край няма, щом някой избощо би си помислил, че служител не би ял в служебната ами в клиентската тоалетна. А пък и щом тоалетните се затварят по 5 пъти на ден смятай, колко почистват хората след като ползват тоалетната.
0
 
 
Аз пък, като редовен клиент на Лидл, бих казал, че много хора биха се изумилирџ?І, ако евентуално разберат че хората се разхождат безцелно из магазина ядяйки, печива и т.н и после захвърлят останките някъде из магазина, било то хора които влизат в тоалетната с покупките си които все още не са заплатили, и незнайно защо всякаш нкяой, ще тръгне да взима от тяхната количка или кошница. Безумието е че хората са достигнали до такава степен наглост и самоувереност, че трябва да им се слугува на крака, защото едва ли не служителите са длъжни да бягат след тях, да знаят абсолютно всичко, да правят какви ли не неща за да се угоди. Като например ако някой клиент вземе бира и счупи бутилката, в Българския Лидл човекът не трябва да плаща и се дава нова бутилка, докато в Германия или друга страна ще те изядат за това, но там хората са образовани, почистват след себе си в тоалетната не ядат в магазина, спазват нормален тон и са се научили да четат цените и табелките преди да вземат каквото и да е било, или пък още по наглото да не се извинят когато не са прави, че и обратното. Тъпо е че самата истина не винаги излиза наяве и ако евентуално си клиент и прочетеш това, направи нещо по въпроса, ако оприличаваш себе си в думите горе🙃🥲
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Поскъпване на хранителните продукти
Риск от чума по дребните преживни животни
Зима 2024/2025 г.
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: