Клиент с поръчка от известен магазин остана погнусен от доставката
Читател на Plovdiv24.bg, за да ни изпрати сигнал, в който опеиса състоянието на продуктите, които се продава в магазин Т-маркет. Ето какво споделя той на редакционната ни поща:
Здравейте, пиша Ви и Ви изпращам снимки относно "качествената" храна от Т-маркет в Пловдив или по-скоро, техният онлайн магазин tmarketonline.bg, с цел да предпазя други клиенти!
Всичко се разиграва на 20.07.23(четв), доста често поръчваме продукти от онлайн магазина на Т-маркет, тъй като сме работещи млади хора и нямаме време да обикаляме супермаркетите. Да, факт, удобно е, тъй като ти носят продуктите до входната врата.
Когато донесоха поръчката, нямах време да преглеждам нещата, но малко по-късно по време на вечеря приятелката ми забеляза, че поръчаните "прясно " изпечени хлебчета (мини пърленки) са мухлясали, отворихме целия плик и се оказа, че всички вътре са в подобно състояние.
Веднага се опитах да се свържа с Т-маркет на оставения в сайта телефон за връзка. Е, уви, никой не ми вдигна, писах им мейл и прикачих снимки, 2 дни по-късно все още никой не се е свързал с мен.
Моля, всички клиенти да бъдат внимателни какво си поръчват от тази верига, супер некачествени продукти, за плодовете и зеленчуците да не говорим!
Вижте в галерията за какви продукти става въпрос.