Поредната касова бележка привлече вниманието на потребители на социалната мрежа Facebook, видя
Sofia24.bg. Клиент на веригата "Лидл" сподели възмущението си след пазар.
"На етикета пише едно, на касата излиза друга цена", пише мъжът и качва снимка.
Ето и коментарите на хората:"Ужас .... В случая етикетът е верен, касата лъже. Не е само в "Лидл";"Явно етикетът на опаковката е от стара промоция, някой служител не е догледал, и най-вероятно на рафта е пишело същата цена като тази на касовата бележка";"Никой търговец не е длъжен да се съобразява с цената на производителя. Тя е препоръчителна. Много пъти, цената на търговеца е по-ниска от обозначената на етикета, въпрос на договаряне при количества. По- високата цена е нормална, все пак трябва да имат печалба. Пазарна икономика"; "Над 70% от клиентите не гледат правилно, но за сметка на това панаирът е готов. Изключвам случаите, в които цените не са коригирани, стоките са разместени (или етикетите) т.е. - когато персонала наистина не си е свършил работата. Все някой трябва да ви лъже, все е умишлено, все еди какво си. Същите оплакващи се пишат "есе" и "участвам" под фантомни игри на страници във ФБ. Идват на касата, правят панаири, мятат продукта, все едно насреща им стои някакво безгръбначно, а не човек. Няма нормален тон, с който могат да си потърсят правата. Веригите печелят от надценките, които имат, от ниската цена, на която купуват заради количествата, не защото са "прекарали" Ганка от Долно Казичене с два лева. Само че Ганка това не го разбира и смята ,че всеки я лъже. Същевременно с това мята пликове с хиляди през терасата, праща пари на мъже зад граница, които я ухажват и търка талончета с игри на фараони и пирамиди. Тва е задължителната песен - само ни мамят";
"Как пък един път не сгрешиха в полза на клиента?";"Туй е от редовните номера в "Лидл" и не само - "ако мине". Всевъзможни трикчета си измислят маркетьорите на големите монополисти, че да не им се поизпразнят сакън затлъстелите гуши. Ама вече не минава".