ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Клиенти на ЦКБ изпаднаха в конфузни ситуации по бензиностанции и магазини, бесни са! | ||||||
| ||||||
Достъпът до системата ни е временно ограничен поради провеждане на тестове и въвеждането на модул, необходим за предстоящото преминаване към еврозоната. Постепенно възстановяваме целия ни спектър от услуги. Банковите трансакции и достъпът до банкомати вече са активни. Благодарим ви за търпението и молим да приемете извиненията ни за причиненото неудобство!", съобщиха от "Централна кооперативна банка" във фейсбук страницата си. Междувременно под публикацията хората масово недоволстват, че не са били уведомени по-рано, а чак часове след възникването на проблема, видя Plovdiv24.bg. Доста клиенти на ЦКБ са изпаднали в конфузни ситуации сутринта заради невъзможността нито да изтеглят пари, нито да платят с карта: "Оставих сутринта да зареждам колата и тръгнах да тегля пари, и на двата банкомата на бензиностанцията - пълен блокаж на картата - отказана транзакция? Добре че имах друга и успях да изтегля, че не зная как щях да се разплащам със заредена кола и без достатъчни при кеш. Да поясня, бензиностанцията не приема плащане с карти! Освен че не можех да изтегля пари и приложението не работеше, за да проверя какво се случва със сметката и карата ми! Беше нужно предварително да бъдем информирани, а не да изпадаме в неудобни и стресиращи ситуации!", недоволства шофьорка. "Сутринта трябваше да купя лекарства за детето си, нито плащането с карта можа да мине, нито да изтегля от банкомат! Това е много некоректно от ваша страна!", обясни друг клиент. "Как е възможно без предварително съобщение, да се спрат всички услуги?!? Поне основната страница в сайта трябва да е достъпна и да има информация за проблема. Половината от работния ден мина. С фирмените сметки какво правим? Договорени плащания към контрагенти? Лихвите за неспазените срокове кой ще ги плати? Да не говорим, че е време за ДДС и т.н.", недоволства потребител. "Сутринта не можах да платя в магазина чрез Google Walet/G Pay. След няколко проби и злобни погледи от опашката и касиера се отказах. Добре че беше малка покупка и случайно имах достатъчно кеш. "Въвеждане на модул за еврозоната" не е аварийна ситуация предполагам, че да не може да предупредите хората...", ядосан е поредният човек. При проверка на Plovdiv24.bg се оказа, че сайтът на бакната не зарежда, вижте в галерия. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 10.04.2024 г.
0
на 10.04.2024 г.
+1
на 10.04.2024 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Важна промяна в една от основните автобусни линии във Варна
14:03 / 12.11.2024
Адско задръстване на варненски булевард
18:46 / 12.11.2024
Ето част от плановете за 2025 година на Община Варна
16:29 / 13.11.2024
Готви се увеличение на финансовото бреме за варненци?
14:51 / 13.11.2024
Важен за Варна проект е на финалната права
12:03 / 12.11.2024
Сняг заваля на много места в страната
08:27 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета