ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Клиентите на Lidl: Бързо и удовлетворяващо е пазаруването във веригата | ||||||
| ||||||
"Обратната връзка от клиентите е най-важна за нас, затова проведохме и това проучване. То показва, че клиентите ни оценяват най-високо предимствата, които са в резултат на специфичния бизнес модел на Lidl – модел, който стъпва на собствените марки като гарант за високо качество на оптимална цена и прецизна предварителна селекция на продуктите. Всичко това прави пазаруването бързо и лесно за нашите клиенти, а те са доволни, защото така пестят средства и имат повече време за важните неща за тях“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България. Според проучването всеки втори клиент е на мнение, че се справя по-бързо с пазаруването в Lidl, отколкото в останалите вериги. Като причина за бързото и лесно пазаруване 55% от анкетираните посочват прецизната предварителна селекция на продуктите, която улеснява избора им. 57% отговарят, че пестят време заради логичната подредба на стоките, характерна за Lidl, а 58% посочват бързото обслужване на касите във веригата. Друг ключов резултат, който се откроява в проучването, е високата удовлетвореност на клиентите. 61% от клиентите на Lidl определят потребителското си изживяване като безупречно, 73% са напълно удовлетворени, а 80% свързват пазаруването в Lidl с положителни емоции - параметри, които според авторите на проучването, са сред най-трудните за постигане критерии за изграждане лоялност и доверие в марката. Отново се потвърждава и високата оценка, която клиентите дават на характерното за Lidl предимство - високо качество на оптимална цена. 75% от анкетираните свързват продуктите в Lidl с високо качество, а 70% считат, че пестят, докато пазаруват във веригата. Резултатите от проведеното проучване са логично следствие от специфичния бизнес модел на Lidl, който през годините промени начина на пазаруване на българина. Това е и формулата, допринесла за превръщането на смарт дискаунтъра в своеобразен феномен на българския пазар - високо качество на оптимални цени, бързо пазаруване и висока клиентска удовлетвореност. За Лидл България Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 108 магазина в 50 града и над 3300 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Виктор и Беба отново заедно
08:46 / 29.11.2024
Коледният базар на пл. "Независимост" във Варна се завърна
11:58 / 01.12.2024
Дружество край Варна закупи модерна земеделска техника с евросредства
08:19 / 29.11.2024
Закърпиха положението в район "Одесос"
14:10 / 30.11.2024
Пожар в центъра на Варна!
15:45 / 29.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: