Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Лидия Йорданова: Все по-високо се цени обективността, изчерпателността и достоверността на информацията на медиите, а не ексклузивността
Автор: Екип Varna24.bg 19:46 / 16.11.2022Коментари (0)937
©
Има традиционни профили на симпатизантите и потребители на информациите от различните медии. Това каза в предаването "Това е България“ на Радио "Фокус“  Лидия Йорданова, собственик и управител на Екзакта Рисърч груп.

"По-възрастните хора над 50 години употребяват повече от една медия, следят различните медии и проявяват интерес към всички останали продукти на медии. По-младите хора посягат към бързите сигнали, които се намират най-вече в социалните мрежи", посочи Йорданова. По думите и, съобщенията във Вайбър се оказват най-интересни за младите. Интересът към обществените медии е по-голям сред по-възрастните хора. Има известно отдръпване от интернет и от социалните мрежи но най-вече от по-възрастните хора. 

Според анализите на агенцията, има една обща линия – хората високо ценят обективността, изчерпателността и достоверността на информацията като качество. Но все по-малка роля играе актуалността. Важно за тях е това дали е достоверна, а не дали е актуална една информация. Ексклузивитета на информацията не е толкова важна. Хората искат сами да могат да преценяват кое е важното и как да го подредят.

Смятам, че има известна умора и от анализа. Хората предпочитат да се информират обстойно и те да заявят своите предпочитания, на база на своя избор, към една обективна информация. Кажи ми, аз ще преценя. 

Нараства и нетърпимостта към публичните предизборни дебати в студията по медиите. За последната година двойно са намалели хората, които се влияят от медийните лидерски дебати. Предизборните дебати са най-следени, но те се оказват и най-разочароващи за хората, посочи Йорданова.

Хората нямат нищо против медийните формати да са по-раздвижени и атрактивни. Но не приемат скандалите и компрометиращите информации, добави тя. Интересът е към предизборни кампании и клипове. Може ясно да се каже, че дебатите и скандалите отблъскват хората, а всички други способи на медиите са добре приети и добре дошли. Рекламата на ЦИК също изчерпа вниманието на хората вече. В момента към подобни медийни изяви имат интерес не повече от 45% от хората, смята още Лидия Йорданова.

Около 57-60 % проявяват към събития и инициативи на партии, от политическа реклама се интересуват между 35 -40 %. Към пряко отразяване има по-голям интерес. Хората предпочитат да черпят информация от извора и сами да вземат своите информирани решения.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
Катастрофи в България
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
51-ото Народно събрание
Зима 2024/2025 г.
Никулден 2024 година
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: