Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Махат ограниченията за старите таксита
Автор: Екип Varna24.bg 15:23 / 20.11.2013Коментари (15)1047
© Varna24.bg
Няма да има ограничение на колко години може да е таксиметровата кола, обяви Димитър Ганев, директор на изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" пред протестиращите шофьори.

Той заяви, че министерство на транспорта е склонно да се ревизират всички правила, по които работи в момента браншът. Оттам са съгласни да не се въвежда и психотест за таксиметровите шофьори всяка година. Кога точно и как ще се провежда този контрол тепърва ще се уточнява.

Един вариант е това да става за водачи, които имат тежки пътни произшествия. Сред другите промени, които Ганев декларира, че министерство на транспорта е готово да подготви, са такситата да се движат в бус лентите, когато в тях има пътник. Също така да се въведе минимален праг, под който тарифите не могат да падат така, както има и максимален. На практика с тези обещания властта отговори на желанията на таксиметровите шофьори. От синдиката обаче заявиха, че срокът им за изпълнение е Нова година.

"Ако до тогава законопроектите не са приети, отново ще излезем на протест, но този път ще бъдем повече", каза Димчо Иванов, председател на управителния съвет на "Независим транспортен синдикат". 

Той обясни, че няма как да отпуснат повече време на управляващите, защото от 1 януари само в София 40 % от такситата трябва да спрат. Причината е, че колите навършват пределния срок от 10 години, в който могат да се движат според сегашния закон.

Източник: в. "Стандарт"









Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 20.11.2013 г.
0
 
 
Този пазар трябва да е регулиран. В повечето европейски държави броят на такситата в големите градове е строго определен. За да имаш такси трябва да имаш лиценз и да отговаряш на много строги изисквания. Цените за пробега ги определя самата община и са валидни за цялата година. Ако за Пловдив има примерно 200 таксита и с нормална цена, нещата ще изглеждат по друг начин. При сегашните им тарифи и номера между фирмите наистина работят за жълти стотинки, ама те си го правят сами. Поне веднъж да почерпим опит от хора които са открили топлата вода и да не се хабим да я откриваме наново. Само и само да не се разраства недоволството на хората управляващите обещават всичко. Жалки сме ...
Aнонимен
на 20.11.2013 г.
0
 
 
Когато го гласуват в парламента ще е факт.До тогава това е лъжа и застрашава живото ви !
0
 
 
Нека погледнем обективно!Всички,които сте загрижени за сигурността си-защо не руптаете да има годишно ограничение и за 30 годишните тарги като Чавдар и прочие!?И не ми скачайте!не съм бакшиш!
0
 
 
Такситата като минат 5 години и вече не приличат на автомобили. Сега ще станем като в комунистическа Куба, всичко ще е подвижен ковчег по улиците!!!
Aнонимен
на 20.11.2013 г.
0
 
 
Имам познат таксиджия и знам, че тяхната печалба е малка. Повечето доходи отиват за бензин, ремонт и данъци/винетки. Освен това шофьорите на таксита плащат кредити на банките, с които си купуват колите. Нека направим една сметка - купуваме си кола втора употреба, 5-годишна, за 5 000 лв. теглим кредит за 5 години. В края на този период сме изплатили кредита, обаче... колата станала вече 10-годишна и отива в пенсия по сегашните правила. Налага се да продаваме старата и да купуваме нова кола. И какъв е смисълът? Къде е печалбата? С този темп един шофьор на такси трябва да работи минимум 10 -15 години, за да излезе на печалба и дори тя ще бъде нищожна. Според мен трябва да вдигнат възрастта, а не безсрочна. Например 15 до 18 години. Психотестове обаче трябва да има, поне веднъж годишно. И поне 2-3 пъти през годината за катастрофирали шофьори или чести нарушители. Спорен е въпросът за спиране на бус лентата, защото ще има много нарушения на правилата. Преди на спирката на новата поща в бургас автобусът спираше на лявата лента, защото бус лентата беше вечно окупирана от чакащи бакшиши.
Aнонимен
на 20.11.2013 г.
0
 
 
Най-мръсни таксиджиите !
-1
 
 
Не стига, че ще возят хората в разпадащи се бараки, които ще ти докарат вътрешни кръвоизливи от друсането по улиците, ами и няма да минават психотест. Че то всички в тая държава са с отклонения, при бакшишите е още по-зле. Там масово са изтряскали. И ще трябва да возят хора. То мани возенето, то и докато не вози пак е опасен - ще трясне някой друг. Купуването на камера става все по-наложително, че да мога да доказвам кой кого е засякъл и блъснал.
Aнонимен
на 20.11.2013 г.
+3
 
 
ей ся ша видите на какви бараки ша се возите ... ми то на такава кочина - държава , за какво и са нови коли ...
+4
 
 
Да взема да си регистрирам един Трабант за такси тогава :) Ще избия рибата и само при мен ще искат да се возят :)
+8
 
 
Пълна глупост ,те на по 5 години са за белканто ...да не говорим на 10 години и 100000км.Какво ли ще е 20 годишна барака на пътя амортизирана като такси.
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Избори в САЩ
Зима 2024/2025 г.
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Катастрофи в България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: