"Нямам за цел да се състезавам и да броя актове. Ако аз обаче бях на мястото на хората, които ръководят компанията, и държавен орган ми санкционира 26 водача или някакви други нарушения, бих взел мерки. В противен случай виждате до какво се стига", коментира министърът.
Писането на актове не е самоцел, а индикатор, сигнал, че нещо в системата не работи и "ако не дай си Боже сега имаше жертви, всички горко щяхме да съжаляваме", посочи той.
По думите на Московски най-силното нещо е превенцията и той е категоричен, че при толкова констатирани нередности, компаниите трябва да извършват превантивни дейности и да взимат своевременни мерки. Според Московски не е било редно и водач, назначен само преди месец да бъде пускан сам "на дълъг, тежък маршрут, без да се адаптира към компанията, към норми и правила", предаде БТА.