Наша банка зове за внимание заради злоупотреба с данни от клиенти!
Нов опит на злоупотреба с данни от клиенти на банка ЦКБ. Ето какво съобщение изпратиха от Централна Кооперативна Банка преди минути:
В случай че сте получили електронно съобщение с подател "CCBank.bg" clients@ccb-online.bg или подобни, молим Ви да не отваряте съобщението, прикачените файлове и съдържащите се в тях линкове.
Съобщението НЕ Е ИЗПРАТЕНО от ЦКБ АД – то представлява злонамерен опит за т. нар. "фишинг“ атака и има за цел да събере клиентска информация.
При подобни случаи, препоръчваме да се предприемат следните действия:
Проверка на компютърното устройство с лицензиран антивирусен софтуер.
Редовно обновяване на ползваната система, използване само на лицензиран и закупен софтуер.
Промяна на паролата за достъп до пощата със сложна комплексна парола (големи и малки букви, числа и служебни символи, с не по-малко от 10 символа).
Отправяме молба към всеки, който е получил подобни електронни съобщения да не отговаря, а в случай че го е направил, да се свърже незабавно с представител на Банката на:
*5050 (Таксуването на разговорите е спрямо тарифите и политиките на използвания от клиента мобилен оператор. Възможно е обажданията към кратък номер да не се включват в пакета безплатни минути, за което ЦКБ не носи отговорност).
(02) 9266 500
0889 934 694
С уважение,
Централна Кооперативна Банка