От КЗП казаха как трябва да постъпва всеки един потребител
В КЗП постъпи поредна жалба от потребител, който описва случай с подвеждаща реклама относно цената на стока в социалните мрежи.
В случая, стъпките в рекламата насочват потребителя да въведе промокод, за да получи отстъпка за висок клас техника.
След въвеждане на въпросния промокод, се оказва, че отстъпката не е в рекламирания размер. Потребителят веднага провежда разговор по телефона с търговеца и получава обяснение, че обявената отстъпка е техническа грешка. Свързва се и писмено с магазина с молба за уточнение как да завърши поръчката на обещаната цена.
Отговор няма, но в резултат на адекватните действия на потребителя, търговецът незабавно сваля заблуждаващата реклама и коригира условието за намаление.
КЗП дава случая като пример за поведение, каквото би трябвало да има всеки един от нас, търсейки правата си като потребител.