Изходящите разговори на клиентите с нерегистрирани прима-карти бяха ограничени в началото на януари, съгласно изискванията на Закона за електронните съобщения. Така те имаха на разположение месец да идентифицират картите си, като в това време можеха единствено да приемат обаждания, но не и да набират номера. С промените в Закона за електронните съобщения на регистрация подлежат всички карти на предплатени услуги на мобилните оператори. Досега своите карти са регистрирали 950 000 клиенти на "Глобул" или 50 процента от броя на потребителите. Регистрация са направили и над 300 000 клиенти на "Виваком" или над 80
Клиентите могат да регистрират своите карти освен в магазините на съответния телеком, също и в обектите на неговите търговските партньори и в над 3000 станции на дружеството "Български пощи" в цялата страна. Регистрацията трябва да бъде направена лично от потребителя или от негов пълномощник и е безплатна.