Отново заработи безплатната линия за консултации от дистанция
Телефонната линия за консултации на хронично болни пациенти в условия на COVID-19, заработи отново. Линията може да се ползва от всеки с хронично заболяване, който не може да стигне до лекуващия си лекар, поради ситуацията, а има нужда от консултация. Предлага се и психологическа помощ.
Само за първия ден работа на линията, са регистрирани близо 300 обаждания.
"Тази линия е създадена преди всичко, за да бъде в полза на хората с хронични заболявания и на тези, които се съмняват, че имат инфекция от COVID-19", заяви Наталия Манева от Националната пациентска асоциация.
Телефонът е 0800 14 515.
Идеята на линията е да поеме тежестта, която изпитва в момента здравната система. Тя има специално меню, което препраща към всички лекари и специалисти, които помагат в центъра, пише още "Нова".