ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Пламен Василев от "Холсим България": Хората над 50-годишна възраст са ценени от бизнеса кадри | ||||||
| ||||||
"Холсим България“ е част от световния лидер на пазара на строителни материали и иновативни решения с предприятия в около 60 държави на всички континенти. Компанията произвежда цимент, инертни материали и бетон. Хората над 50-годишна възраст според него са ценени от бизнеса кадри. Това са квалифицираните и специфични специалисти, които в момента много малко присъстват на пазара на труда – електротехници, шлосери, мотокаристи, фадромисти, заварчици. "Хората в таргет групата 50+ са лоялни, сигурни и работят. Те могат да имат принос към работата. Ние сме много отворени към тях и към това да предадат знанията си, докато работят. Много разчитаме на това да развием като ментори тези хора. Ако можем да наблегнем на това да им помогнем те да обучават младото поколение, ще е страхотно, за да избегнем междупоколенческите различия“, заяви Пламен Василев. В някои от предприятията работят едновременно няколко поколения семейства. "Имаме много истории основно от завода в Бели извор на дядовци, баби, техните деца, след това и техните внуци. Те се чувстват добре и сигурни, че там ще намерят добрия работодател“, допълни Василев. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 06.11.2024 г.
0
Aнонимен
на 05.11.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Важна промяна в една от основните автобусни линии във Варна
14:03 / 12.11.2024
Адско задръстване на варненски булевард
18:46 / 12.11.2024
Ето част от плановете за 2025 година на Община Варна
16:29 / 13.11.2024
Важен за Варна проект е на финалната права
12:03 / 12.11.2024
Сняг заваля на много места в страната
08:27 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета