Възмутени български потребители на социалната мрежа "ТикТок" съсипаха с коментарите си нов бизнес - първия "вендинг ресторант", който предлага "италиански специалитети", приготвени от машина 24 часа в денонощието, видя Plovdiv24.bg.
Рекламно лице обяснява как клиент може да си поръча храна по избор, която идва "директно от Италия", докато поръчва лазаня на цена от 10.99 лв., която е готова само за минути. Има опция и за поръчване на студено ястие, което може да се приготви и вкъщи.
След като поръчката е готова, видеото показва, че излиза не прясно приготвена автентична лазаня, а пакетирана такава на марка макаронени изделия. Точно това провокира буквално стотиците коментари от възмутените хора, как така може да се рекламират пакетирани полуготови ястия на ресторантски цени.
"От кога на вендинг машина, която претопля замразена храна, й се вика "ресторант"?!"
"Най-гадната паста, за 10 лева ще си купя 1 кг лазаня от Лидл"
"Паста директно от Италия?! Тази машина телепортира ли се?!"
"Ужасна е, пробвах спагетите и бяха сурови и студени и са 10 лв. То в "Хепи" са по-евтини, обирджии сте!".