С какви проблеми се обърнаха към онлйн платформата "
Ние, потребителите" потърпевши от покупки покрай отминалите коледно-новогодишни празници?
– неработещи кодове за отстъпки при покупки през Интернет
️– фалшиви стоки
– непредоставяне на инструкции за употреба на електрически уреди и съмнение за опасност
– маркиране на артикули с намалени цени на редовните им цени
– недействителни намаления
– липса на промоционални артикули
– по-високи цени на дадени стоки в онлайн магазина на търговец в сравнение с физическите му обекти* и др.
На потребителите са дадени безвъзмездно насоки и помощ в комуникацията и подготвянето на писмени жалби до търговците за уреждане на казусите.
А имаше и един пример за добра практика, която
четири млади момичета споделиха с нас. Спонтанно решили да посрещнат новата година в Сливен, запазили като на шега къща за гости и макар да тръгнали със съмнения, останали приятно изненадани, когато видяли, че домакините ги чакали на гарата, а в къщата на масата имало приготвени за тях напитки и храна.