ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Попитайте къде са позиционирани чадърът и шезлонгите, ако купувате всички услуги в пакет | ||||||
| ||||||
В ефира на "Дарик Кафе“ тя обърна внимание на туристите, които ще закупят туристически услуги в пакет, който включва и ползването на чадър и шезлонги на плажа. "Важно е предварително да попитат къде е този сет, защото се оказва, че в някои от случаите това е на последна линия. Тогава веднъж ще платят за услугата с покупката на пакета и втори път – ако желаят да са на по-предна позиция.“, обясни специалистът. Руменова обобщи най-често срещаните некоректни практики до момента: отдаване под наем на чадъри и шезлонги задължително в комплект, подвеждащо представяне на цените на хранителни продукти от крайбрежи витрини, банкомати с такси за превалутиране и проценти от изтеглените суми без предварителна яснота за клиентите. "Ако в процеса на теглене става ясно колко ще ни струва, то отново не е коректно, защото потребителят е напрегнат – картата му е в устройството, той няма достатъчното време и спокойствие да възприеме това, което му се дава на екрана, да го осмисли, а още по-малкото пък да потърси други възможности и да сравни с тях.“, коментира експертът. Относно споделените в социалните мрежи примери от недоволстващи туристи, тя каза, че акцентът трябва да е върху самите търговски практики при предлагането на различните стоки и услуги. "Има най-различни възможности дори и в рамките на един курорт, а хората са свободни да изберат кое заведение или място за развлечение да посетят, според търсенията и възможностите си. За да не се стига до разочарования, най-важното е предварително да се информираме за условията – кое колко ще струва и дали след предплащане действително ще можем да го ползваме“, каза още Руменова. Остава актуална препоръката преди резервация да проверяваме за наличието на категоризация на мястото за настаняване или средството за подслон и преди каквато и да било покупка да преглеждаме отзивите от предишни посетители, като следим за автентичността на оставените оценки и коментари. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1242 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/207 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ryanair пуска нови полети
10:59 / 28.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:46 / 29.11.2024
Важни новини за голям ремонт във Варна
16:36 / 28.11.2024
Вижте какви решения взе днес Общинския съвет на Варна
16:50 / 28.11.2024
Wizz Air със страхотни новини от летище Варна
14:55 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: