Логото и слоганът за предстоящото присъединяване на България към еврозоната да могат да се слагат върху рекламни материали като чаши, чадъри, калъфи за мобилни устройства, екоторбички, тениски, шапки, химикалки и много други - това гласи регламентът на конкурса за изработване на лого, слоган и бранд бук за присъединяване на страната ни към единната валута, което се очаква да стане след година.
Премия
Конкурсът бе обявен от Министерството на финансите в края на октомври, а спечелилият го ще получи 20 000 лева възнаграждение.
Срокът за подаване на предложенията изтече още на 23 ноември, но и към този момент не е ясно колко са участниците. Информацията за конкурса е конфиденциална, със своя заповед финансовият министър забранява на конкурсната комисия да разкрива каквито и да е детайли относно процедурата.
От документите на МФ обаче става ясно, че срокът, в който комисията е трябвало да докладва на министър
Асен Василев как върви процесът, е удължен с месец до края на януари догодина.
Условия
До участие в конкурса се допускат физически лица, завършили средно или висше образование в специалностите графичен дизайн, комуникационни, художествени и визуални специалности, маркетинг или филология.
Уменията си могат да пробват и студенти от тези специалности. Участие могат да вземат и юридически лица, които имат поне три собствени проекта в областта на графичния дизайн, маркетингови и комуникационни кампании, пише "Телеграф".
Печелившият проект ще бъде избран от жури, в чиито професионален състав влизат доктор по изкуствознание и изобразителни изкуства, управляващ партньор в ПР агенция, графичен дизайнер и художник.