Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Проблемът с учебниците остава нерешен
Автор: Екип Varna24.bg 11:45 / 12.02.2016Коментари (0)1279
©
Проблемът с новите учебници остава. Все още не е ясно дали учениците в първи и пети клас ще започнат училище наесен с нови помагала. Това стана ясно след среща на новия министър на образованието Меглена Кунева и издателите.

Заради кратките срокове, заложени в новия закон, печатарите отново бяха категорични, че за началото на новата учебна година няма как да са готови.

Вариант според тях обаче е да се направят допечатки към старите учебници, така че там, където има промени според новите програми, да бъдат направени. По този начин учителите няма да се затруднят в преподаването.

Една от големите промени, е че азбуката в първи клас ще се учи по нов начин. В пети клас пък по история ще се учи Античност, а не както досега Средновековие.

Източник: Нова тв









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Закупуване на самолети F-16
ТВ и шоу сезон 2025/2026 г.
Милиони без електричество в Испания и Португалия
Папа Франциск почина
Футбол - други
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Ако днес имаше местни избори във Варна?
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: