![](http://i.id24.bg/img/loader.gif)
ЗАРЕЖДАНЕ...
Първан Симеонов: Информационната кампания за еврото трябва да бъде насочена към възрастните и социално слабите | ||||||
| ||||||
Проучването е проведено между 29 и 31 януари между 800 пълнолетни българи. Според директора на "Мяра" Първан Симеонов скептицизмът може да се дължи на застаряващото ни население и голямото социално неравенство и гетоизирането. "Освен това съм забелязал, че младите са по-склонни да казват "да" на влизането в еврозоната. Но имам и един културно-исторически детайл, ние се идентифицираме с лева, той е част от символите. Трябва много добра информационна кампания", каза той пред bTV. Резултатите не са по-различни и по по-конкретния въпрос кога България да влезе в еврозоната - зададен с уточнение, че приемането на еврото е част от договореностите на страната ни за финализиране на европейската интеграция, обясняват от "Мяра". Над 40% казват еврото да не се приема никога. "Има устойчивост при нагласите за еврозоната, често са свързани с ръста на цените страховете на хората и инфлацията. Така че информационната кампания трябва да е ориентирана именно към по-възрастните и социално слабите", смята Първанов. |
Още по темата: | общо новини по темата: 571 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/96 ] следващата страница |
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (516) | 15% | ![]() |
Добре, но можеше и по-добре (479) | 14% | ![]() |
Не се справи (656) | 19% | ![]() |
Пълна трагедия (1826) | 53% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg