
ЗАРЕЖДАНЕ...
Първан Симеонов: Информационната кампания за еврото трябва да бъде насочена към възрастните и социално слабите | ||||||
| ||||||
Проучването е проведено между 29 и 31 януари между 800 пълнолетни българи. Според директора на "Мяра" Първан Симеонов скептицизмът може да се дължи на застаряващото ни население и голямото социално неравенство и гетоизирането. "Освен това съм забелязал, че младите са по-склонни да казват "да" на влизането в еврозоната. Но имам и един културно-исторически детайл, ние се идентифицираме с лева, той е част от символите. Трябва много добра информационна кампания", каза той пред bTV. Резултатите не са по-различни и по по-конкретния въпрос кога България да влезе в еврозоната - зададен с уточнение, че приемането на еврото е част от договореностите на страната ни за финализиране на европейската интеграция, обясняват от "Мяра". Над 40% казват еврото да не се приема никога. "Има устойчивост при нагласите за еврозоната, често са свързани с ръста на цените страховете на хората и инфлацията. Така че информационната кампания трябва да е ориентирана именно към по-възрастните и социално слабите", смята Първанов. |
Още по темата: | общо новини по темата: 734 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/123 ] следващата страница |
Ако днес имаше местни избори във Варна? | ||
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а (65) | 27% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а (19) | 8% | ![]() |
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а (28) | 12% | ![]() |
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а (128) | 53% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg