"По тунела под Шипка никога не е спирало да се работи, не е имало някакво забавяне. Имаме писмо, с което сме поискали да бъде потвърдена офертата и макар и формално, по телефон, имаме потвърждение от фирмата-изпълнител, че проектът ще се строи". Това заяви в Габрово министърът на регионалното развитие и благоустройството
Гроздан Караджов, който участва в дискусия за строежа на тунела. Министърът допълни, че съоръжението тепърва ще се проектира през следващите 8 месеца от избрания изпълнител, на базата на одобрен идеен проект, предаде кореспондентът на БГНЕС.
Министърът подчерта, че няма никакъв шанс тунелът да е с 4 платна, защото мостът няма да ги понесе.
"Нямам право по закон да искам корекция на цената, единственото, което могат и изпълнител, и възложител да направят, да приемат резултата от конкурса, както и обжалванията пред КЗК и пред ВАС, които са приключили в края на миналата година", утояни Караджов.
Той заяви още, че има три проекта за пътища по програма "Транспортна свързаност"- за АМ "Струма", в частта за Кресненското дефиле, високоскоростният път Русе - Велико Търново и тунелът под Шипка.
За тази година има осигурени средства за ново строителство за трите проекта, включително и за участъци от АМ "Хемус", за пътища Видин-Ботевград.